AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Liker du å ta tog / eller fly? Jeg synes det er ukomfortabelt å komme seg til Flesland fra der jeg bor. Må ta en buss, bybane pluss buss. Men til toget blir det kun en buss. Jeg har itillegg litt flyskrekk, men jeg tok fly i sommer. Anonymkode: 5139b...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Ingenting galt med toget. Jeg liker meg også best på landjorda. Anonymkode: 91348...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 Tog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Fly. kjører til flyplassen, eller taxi. Anonymkode: bb5c2...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 Buss, bybane og buss igjen? Går ikke bybanen rett til flyplassen da? Hater tog, det tar alt for lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 Tatt nattoget fra bergen til oslo flere ganger. Sove litt og plutselig er du fremme 😄 Ta med ørepropper og øyemaske, eller en god jakke du kan legge over deg. Foretrekker nattoget fremfor på dagen, da er det vanskeligere å sove bort turen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. september 2022 #7 Del Skrevet 17. september 2022 Elle Melle skrev (1 minutt siden): Buss, bybane og buss igjen? Går ikke bybanen rett til flyplassen da? Hater tog, det tar alt for lang tid. Jo, det gjør den. Men det er klart at hvis man ikke liker fly, er det bare å ta tog. Bare synd at det sannsynligvis blir dyrere, det burde jo være omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. september 2022 #8 Del Skrevet 17. september 2022 Tog er å foretrekke her, om en har tiden til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Del Skrevet 17. september 2022 4 hours ago, ChiLee said: Tatt nattoget fra bergen til oslo flere ganger. Sove litt og plutselig er du fremme 😄 Ta med ørepropper og øyemaske, eller en god jakke du kan legge over deg. Foretrekker nattoget fremfor på dagen, da er det vanskeligere å sove bort turen 😊 Pleier du å ha sovekupe, eller klarer du å sove i stolen? 😊. Er jo smart med nattoget for da kan jeg sove og så er jeg fremme. 4 hours ago, Elle Melle said: Buss, bybane og buss igjen? Går ikke bybanen rett til flyplassen da? Hater tog, det tar alt for lang tid. Ser nå at det går bybane. Det vil ta ca 1.5 time å komme seg herfra til flyplassen. Hvis jeg tar toget så tar det mye kortere tid til togstasjonen. Men er klar over at flyet bruker kun en time. Kun en time med sidepassasjer. Kan være mer behagelig sånn sett. Eneste fordel med toget er at jeg slipper å gå rundt å være redd på forhånd. Har litt flyskrekk. Anonymkode: 5139b...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. september 2022 #10 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg har tatt både fly og tog til/fra Bergen. Jeg synes faktisk det var mest ålreit med tog, selv om det tar lenger tid. Sitter og ser på landskapet rulle forbi, leser en bok, scroller på mobilen og slapper av. Trenger overhodet ikke tenke på at jeg svever flere tusen meter over bakken og kan styrte når som helst.... 😛 Er litt småengstelig for å fly, klarer ikke slappe helt av da. Så tog ville jeg valgt om jeg skulle dra til Bergen igjen. Det er hyggelig med tog, synes jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 17. september 2022 #11 Del Skrevet 17. september 2022 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt toget. Det er kortere til avreisested, du har flyskrekk, du høres ikke ut som om du misliker en lengre togtur. Og det er det beste sånn miljømessig. Det er tross alt litt pes med sikkerhetskontroll og slikt også når man flyr. Jeg har bare opplevd litt før mange ganger store forsinkelser på toget, og det ER så kjipt å bare sitte der på fjellet i timesvis ...Har man en god bok og nok av tid er jo ikke det noe stort problem i grunn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 17. september 2022 #12 Del Skrevet 17. september 2022 Fly til sandefjord, overnatt på torp. Ta bussen dage. Etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 17. september 2022 #13 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pleier du å ha sovekupe, eller klarer du å sove i stolen? 😊. Er jo smart med nattoget for da kan jeg sove og så er jeg fremme. Ser nå at det går bybane. Det vil ta ca 1.5 time å komme seg herfra til flyplassen. Hvis jeg tar toget så tar det mye kortere tid til togstasjonen. Men er klar over at flyet bruker kun en time. Kun en time med sidepassasjer. Kan være mer behagelig sånn sett. Eneste fordel med toget er at jeg slipper å gå rundt å være redd på forhånd. Har litt flyskrekk. Anonymkode: 5139b...611 Jeg har aldri hatt sovekupe. Lyset blir skrudd litt ned og de andre passasjerene sover også så det har gått bra 😊 Tidligere har de delt ut oppblåsbare nakkeputer og så får man et lite fleece pledd av betjeningen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Del Skrevet 17. september 2022 garantert med tog!! Anonymkode: f1c32...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Del Skrevet 17. september 2022 Synes nattog er veldig greit. Har reist mye den strekningen, tog på dagtid, natt, fly, buss og privatbil. Nattog er favoritten. Kjøp billigbillett i forveien, sover på toget og mister lite tid, og miljøvennlig. Har aldri hatt sovekupé , bare billigbillett, men alltid fått hele seteraden for meg selv. Anonymkode: cd8f1...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #16 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Liker du å ta tog / eller fly? Jeg synes det er ukomfortabelt å komme seg til Flesland fra der jeg bor. Må ta en buss, bybane pluss buss. Men til toget blir det kun en buss. Jeg har itillegg litt flyskrekk, men jeg tok fly i sommer. Anonymkode: 5139b...611 Eh, nei. Bybanen går direkte fra togstasjonen til Flesland, fra stoppet på Flesland tar du rulletrapp rett opp i inngangshallen. Tog er helt greit hvis man ikke har tidspress, jeg foretrekker fly. Anonymkode: 8e6db...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #17 Del Skrevet 18. september 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Eh, nei. Bybanen går direkte fra togstasjonen til Flesland, fra stoppet på Flesland tar du rulletrapp rett opp i inngangshallen. Tog er helt greit hvis man ikke har tidspress, jeg foretrekker fly. Anonymkode: 8e6db...15c Ja, var noe feil da jeg søkte på dette med transport, men senere kom det opp at bybanen går direkte. Men det tar allikevel litt tid med bybanen fra sentrum til Flesland. Men det tar lengre tid med toget såklart. Men slipper å måtte bytte fra buss til bybanen til fly og så til flytoget på gardemoen. Jeg har litt angst for å fly, men vurderer å fly hjem igjen. Har kjøpt en togbilett som var en del rimeligere enn flybilett nå. Men har fleksi-bilett på fly hjem igjen. Anonymkode: 5139b...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå