Gå til innhold

Dikte opp historier for å vinne en diskusjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke peke på noen spesielle, for man kan aldri være sikker på hva som er trolling og hva som er sant.

Typisk:

- Alle vet hva alle venner gjør og liker i senga: "Ingen jeg kjenner liker xxx".

- "Alle" vet nøyaktig penislengde og omkrets på alle de har møtt. 

- Det er en diskusjon om unge kvinner liker mye eldre menn. Det dukker opp en ny tråd av en ung kvinne som liker en halvgammel gubbe. Det dukker også  opp tråder med voksne kvinner som vil ha tenåringsgutter. (Det KAN være sant, men det er litt for ofte og beleilig til at alt kan være sant.)

- De fleste kvinner med nick sier at penisstørrelse ikke betyr så mye, men selvsagt delte meninger. I helt andre tråder dukker det opp "kvinner" som må ha store kuker for å nyte sex. Alltid med nøyaktige tall på nødvendig lengde/omkrets.

- Det er et generelt spørsmål om sex. Det kommer lange svar med typ "Jeg pleier å.....[altfor detaljert sexnovelle til å være noe man pleier å gjøre] "

- Mange svar av typen: "Hvis hun ikke er god nok i xxx dumper jeg". Virkelig? Kan du velge og vrake? Det kan ikke jeg. Velger du mor til dine barn ut i fra sugeferdigheter eller analsex?

Jeg valgte å rette det mest mot menn, fordi jeg vil feie for egen dør. Det betyr ikke at kvinner ikke gjør det samme.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isambard skrev (25 minutter siden):

De fleste kvinner med nick sier at penisstørrelse ikke betyr så mye, men selvsagt delte meninger. I helt andre tråder dukker det opp "kvinner" som må ha store kuker for å nyte sex. Alltid med nøyaktige tall på nødvendig lengde/omkrets.

Da får du lese trådene om igjen. Mange damer med nick som sier at størrelse har noe å si inkl meg selv som poster som anonym og blir kalt for mann og deretter poster med nick for så å bli nedrent av private meldinger fra menn som vil jeg skal se på pikken dems og noen hetsende meldinger om hvor vid bøttefitte jeg har og at jeg bare skal holde kjeft. 

Det skjer sikkert at noen dikter opp ting for å lage runketråder ala ung jente og gammel mann men dette med penisstørrelse er verdens kjent at har noe å si for kvinners nytelse og menn får heller spørre seg hvorfor vi damer som er ærlige om det er nødt til å poste som anonym istedet for å nekte å erkjenne at det fins massevis av kvinner som syns størrelse har noe å si!!

Anonymkode: 45845...579

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man må jo skrive at man foretrekker større penis som anonym for ellers blir man jo kjeppjaget gjennom hele forumet her av enkelte psyke brukere med det jeg vil anta er liten penis. De tar hevn rett og slett ved å plage deg. Eller de med stor eller liten penis sender deg dick pics på DM. Eller man får høre ganske stygge ting som at man har bøttefitte, er dårlig i senga, har lite fantasi i senga fordi størrelsen betyr noe, man blir kalt mann, osv osv. Folk blir jo hysteriske så fort man nevner stor penis.

Men for enkelte liker vi synet av en stor penis og vi liker hvordan den kjennes ut i hendene og i munnen. En stor penis er for noen kvinner et symbol på selve manndommen, akkurat slik mange menn føler det. Hvordan den kjennes ut når man har piv-sex er jo også en del av det, da de rett og slett treffer bedre og noen kvinner liker følelsen av at det trykker litt overalt.

Så er det jo ikke de samme kvinnene som sier at penisstørrelsen ikke betyr noe og de som sier at den har mye å si, kvinner er ulike. Det betyr ikke at alle kvinner lyver, det betyr bare at vi er forskjellige.

Anonymkode: e1e0f...363

• Liker 2
Skrevet
Isambard skrev (39 minutter siden):

- De fleste kvinner med nick sier at penisstørrelse ikke betyr så mye, men selvsagt delte meninger. I helt andre tråder dukker det opp "kvinner" som må ha store kuker for å nyte sex. Alltid med nøyaktige tall på nødvendig lengde/omkrets.

Bare det at du skriver "kvinner" i avsnittet ditt om penisstørrelse sier jo alt om hvorfor man må skrive som anonym... så der har du egentlig svart på eget spørmål... 

Hvorfor skitne til eget nick ved å skrive noe om penisstørrelse her på KG? Som skrevet i forrige innlegg så får det ganske store konsekvenser. Jeg har prøvd å være ærlig om temaet under nick før, gjør det aldri igjen!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da får du lese trådene om igjen. Mange damer med nick som sier at størrelse har noe å si inkl meg selv som poster som anonym og blir kalt for mann og deretter poster med nick for så å bli nedrent av private meldinger fra menn som vil jeg skal se på pikken dems og noen hetsende meldinger om hvor vid bøttefitte jeg har og at jeg bare skal holde kjeft. 

Det skjer sikkert at noen dikter opp ting for å lage runketråder ala ung jente og gammel mann men dette med penisstørrelse er verdens kjent at har noe å si for kvinners nytelse og menn får heller spørre seg hvorfor vi damer som er ærlige om det er nødt til å poste som anonym istedet for å nekte å erkjenne at det fins massevis av kvinner som syns størrelse har noe å si!!

Jeg tror deg 100%.  Jeg skrev at kvinner har delte meninger om det.

Noen innlegg oser av penisfiksert mann. Jo mer tall og statistikk, jo mer sikkert at det er en mann som brenner for temaet.

Håper ikke denne tråden kommer handler om penis-størrelser. Jeg burde vært smart nok til å droppe det eksempelet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skitne til eget nick ved å skrive noe om penisstørrelse her på KG? Som skrevet i forrige innlegg så får det ganske store konsekvenser. Jeg har prøvd å være ærlig om temaet under nick før, gjør det aldri igjen!

Du har helt rett. Det var en kjempetabbe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hilsen mann 48.

Anonymkode: 8ad33...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...