AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #41 Skrevet 21. september 2022 Var hos en annen tannlege i går enn den som trakk siden han hadde full dag. Fikk på en veke med salve som var smerte og betennelsesdempende, hun skylte munnen min og jeg fikk beskjed om å skylde med corsodyl. Går ganske greit nå, skal ha oppfølgning på tlf en gang i løpet av uka også, bare for at de får høre hvordan det går. Anonymkode: d2529...d87
Eleusinskemysteri Skrevet 21. september 2022 #42 Skrevet 21. september 2022 Har ikke lest igjennom tråden her, men det kan hjelpe å legge en ispose på kinnet for å få ned hevelsen. Da "sprenger" det litt mindre på området. Små saftis er også genialt (bare pass på å ikke suge hardt). Om du venter akkurat 6 timer mellom er nok mest en anbefaling, vil tro 5 timer går helt greit om du har veldig vondt. Paracet fungerer ikke på tannsmerter for min del, så holdt meg til ibux. Hadde også en vanskelig tann de sleit lenge med, og fikk med resept på paralgin forte. Måtte ha en den første kvelden, men etterpå holdt det med ibux. Lykke til! Det går snart over. Skulle smertene ta seg opp utover de neste dagene, så ring tannlegen, da kan det være "dry socket."
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #43 Skrevet 22. september 2022 Jeg har fått et nytt problem🙈 Tungespissen er blitt sår, fordi at når jeg ikke har tygd mat som vanlig har jeg ubevisst brukt tunga får å fjerne matrester som «henger fast» i tennene. Anbefales ikke😫 Anonymkode: d2529...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå