Gå til innhold

Han krevde sex, ble sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har vært sammen i 15 år, har tre barn, den minste er 5. 
I en periode i syklusen får jeg stram lukt fra underlivet og dette har jeg sjekket opp hos gynekolog et par ganger fordi jeg var redd noe var galt. Har fått til svar at det er normalt, og det vet mannen. 

I natt vekte han meg midt i natten ved å fingre meg. Klokken var 5, jeg har stort søvnbehov og det er i helgene jeg har mulighet til å sove godt og lenge. Derfor ble jeg irritert og trakk meg unna. Han besvarte med å legge seg tett inntil å penetrere meg. Jeg sa stopp og nei, og til og med «dette er voldtekt». Han svarte «kanskje du fortjener det». Da reiste jeg meg å gikk på gjesterommet i annen etg. 

Pulsen var høy og jeg var skuffet og lei meg. Sovnet omsider. Men våkner til sms hvor han skrev at «Du lukter vondt, vet ikke om jeg likevel ville hatt sex med deg. Skjønner at du har vært utro mot med!»

Ingen god følelse å våkne i dag. Merker jeg har sovet dårlig, sliten i kropp og hodet. Men mest fryktelig trist og lei meg over det som skjedde. Trodde han ønsket meg vel og at vi skal ha et godt ekteskap. 

Anonymkode: 23839...da3

• Hjerte 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har virkelig et problem 😳

Anonymkode: 4aad2...4f3

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Det der er RIMELIG langt over alle streker, uansett foranledning. Det ligger litt i lufta at tonen dere imellom ikke er den beste til vanlig, siden han i det hele tatt finner på å skrive noe slikt. Dette hadde jeg ikke funnet meg i å leve med! 

Anonymkode: d5afb...be9

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjære vene…😳 Var han full? Er dette typisk oppførsel fra han?

Anonymkode: c3b9f...1f2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis dette stemmer, så er det sjokkerende lesning.. Dette hadde jeg ikke godtatt på noen som helst måte. At du i det hele tatt må på en alvorlig måte si "dette er voldtekt", ja.. da er det faktisk voldtekt. Og meldingen etterpå er noe av det ekleste jeg har lest her på kg. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud TS! Er mannen din tilbakestående? Stakkars deg! Håper det går greit med deg ❤️

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å få TRE barn med en så forstyrra fyr? Han må jo være alvorlig syk.

Anonymkode: ffab8...9bc

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er ikke noe som heter krav om sex og det han utførte her er langt utenfor det som er akseptabelt for en voksen person.
Et nei er et nei, så enkelt er det.  Om han ikke kan forholde seg til slike enkle ting, så bør han oppsøke hjelp og få bistand til å kontrollere sine handlinger.

Dersom det ikke hjelper, så er anmeldelse helt innafor og er kanskje nødvendig for at han skal se realiteten i det.
Du skal ikke føle noen skam eller liknende for dette. Du har sagt tydelig i fra og blir ikke respektert. Det er veldig synd og er ikke noe som bør oppleves av noen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Når jeg leser KG skjønner jeg hvor ekstremt godt jeg har det i livet. 

Anonymkode: 03d27...3cb

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Det der er langt over streken 😬

• Liker 8
Skrevet

Forundrer meg stadig over alt folk godtar fordi «vi har jo barn sammen» eller «han er jo snill ellers, alle er vel ikke perfekte». 

Anonymkode: 4aad2...4f3

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

At en mann begynner å fingre og/eller ha sex med kona si i søvne, synes jeg ikke er så overraskende. Særlig hvis han ikke har hatt sex på en stund og er superlysten. Dårlige ideer kan virke gode når man selv er trøtt (jepp, snakker av erfaring). At han blir skuffet/frustrert når han blir avvist, synes jeg heller ikke er overraskende. Og noen reagerer dessverre med angrep når de blir skuffet eller frustrert.

Det forsvarer ham likevel ikke. Han gikk alt for langt og meldingen etter på var skikkelig stygg. Sånt er fryktelig dårlig gjort uansett årsak! Men det tyder på at dere har noen problemer dere må ta tak i. Kanskje det er på tide å søke hjelp? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mannen min og jeg har vært sammen i 15 år, har tre barn, den minste er 5. 
I en periode i syklusen får jeg stram lukt fra underlivet og dette har jeg sjekket opp hos gynekolog et par ganger fordi jeg var redd noe var galt. Har fått til svar at det er normalt, og det vet mannen. 

I natt vekte han meg midt i natten ved å fingre meg. Klokken var 5, jeg har stort søvnbehov og det er i helgene jeg har mulighet til å sove godt og lenge. Derfor ble jeg irritert og trakk meg unna. Han besvarte med å legge seg tett inntil å penetrere meg. Jeg sa stopp og nei, og til og med «dette er voldtekt». Han svarte «kanskje du fortjener det». Da reiste jeg meg å gikk på gjesterommet i annen etg. 

Pulsen var høy og jeg var skuffet og lei meg. Sovnet omsider. Men våkner til sms hvor han skrev at «Du lukter vondt, vet ikke om jeg likevel ville hatt sex med deg. Skjønner at du har vært utro mot med!»

Ingen god følelse å våkne i dag. Merker jeg har sovet dårlig, sliten i kropp og hodet. Men mest fryktelig trist og lei meg over det som skjedde. Trodde han ønsket meg vel og at vi skal ha et godt ekteskap. 

Anonymkode: 23839...da3

Klart det er feil av han å være på en slik måte

• Liker 4
Skrevet

Hjelpede meg.

Jeg tenker jeg hadde ringt familievernkontoret 🤷‍♀️

Dette er jo helt sinnsykt usunt på alle måter. 

Anonymkode: b59a5...5a5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Fioljenta skrev (12 timer siden):

At en mann begynner å fingre og/eller ha sex med kona si i søvne, synes jeg ikke er så overraskende. Særlig hvis han ikke har hatt sex på en stund og er superlysten. Dårlige ideer kan virke gode når man selv er trøtt (jepp, snakker av erfaring). At han blir skuffet/frustrert når han blir avvist, synes jeg heller ikke er overraskende. Og noen reagerer dessverre med angrep når de blir skuffet eller frustrert.

Det forsvarer ham likevel ikke. Han gikk alt for langt og meldingen etter på var skikkelig stygg. Sånt er fryktelig dårlig gjort uansett årsak! Men det tyder på at dere har noen problemer dere må ta tak i. Kanskje det er på tide å søke hjelp? 

Enig. 
Jeg også reagerer mest på meldingen han sendte i etterkant. 
Hvis dette er noe som kommer helt utav det blå, ville jeg tenkt at mannen hadde tørna, og at det er rus og/eller psykiatri involvert.

Tenk å skrive noe så ufattelig stygt til partner som man har tre barn med…

• Liker 4
Skrevet
Fioljenta skrev (12 timer siden):

At en mann begynner å fingre og/eller ha sex med kona si i søvne, synes jeg ikke er så overraskende. Særlig hvis han ikke har hatt sex på en stund og er superlysten.

Det er et overgrep og jeg kan absolutt ikke forstå at du forsvarer slikt.

Skam på deg!

Anonymkode: 9237d...509

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet

Dette er jo kriminelt og du kan anmelde det.

Anonymkode: 0c494...959

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Og han sier kanskje du fortjener bli voldtatt?Hva F...For en ekkel fyr.

Anonymkode: 189e6...06d

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er et overgrep og jeg kan absolutt ikke forstå at du forsvarer slikt.

Skam på deg!

Anonymkode: 9237d...509

Tror kanskje du misforstod meg…

Det er stor forskjell på å forsvare og å prøve å forstå. 

Jeg mener nemlig også både handlingene og meldingen var fryktelig stygt gjort av ham. Selv om jeg ofte prøver å se ting fra flere vinkler og også prøve å forstå hva som kan få folk til å gjøre også stygge ting, så er det fortsatt galt. Jeg vet også at jeg hadde blitt veldig, veldig lei meg, sint og såret hvis min mann hadde gjort noe sånt.

Jeg var veldig usikker på om jeg burde poste meldingen fordi jeg fryktet den kunne misforstås. Vi har veldig lite informasjon om forholdet deres ellers og jeg er uansett ikke noe ekspert. Men siden TS nevnte det med 15 år sammen, var jeg usikker på om hun har et bittelite håp/ønske om at de kan jobbe seg gjennom dette (selv om det kan bli tøft fordi dette var stygt gjort) eller om hun tenker at dette markerer slutten på forholdet (og da trenger hun jo egentlig bare støtte for den avgjørelsen). 

TS, jeg beklager dypt hvis meldingen min har gjort ting verre for deg! Det var ikke meningen. Jeg heier på deg og sender gjerne mange støtteklemmer hvis du vil ta imot!

• Liker 3
Skrevet
Bacteria skrev (10 timer siden):

Enig. 
Jeg også reagerer mest på meldingen han sendte i etterkant. 
Hvis dette er noe som kommer helt utav det blå, ville jeg tenkt at mannen hadde tørna, og at det er rus og/eller psykiatri involvert.

Tenk å skrive noe så ufattelig stygt til partner som man har tre barn med…

Jeg mener både på handlingene og meldingen var feil. Selv om jeg til en viss grad kan forstå at vi får dårlige ideer når vi er trøtte (eller fulle), så blir de ikke mer riktige av den grunn…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...