AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Hei. Jeg er uke 10+5 i dag. I går våknet jeg opp og plutselig ikke var kvalm og måtte kaste opp, og natt til i dag er første natten hvor jeg ikke har måtte tisse eller har hatt en rar drøm. Jeg har mistet 4 ganger tidligere og kjenner nå at jeg er livredd for at dette skal skje igjen Er det noen som har erfart det samme? At symptomene blir borte så tidlig eller ihvertfall avtar litt og blir mildere? Har det gått bra med dere? skal på ultralyd neste onsdag, men kjenner jeg er så stressa og overtenker alt Anonymkode: 5ec2d...3e7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Ja, det er veldig vanlig at sånne typiske første-trimester symptomer som du beskriver begynner å avta på dette tidspunktet. Mener det har å gjøre med at morkaka er mer utviklet og gir en mye mer stabil hormonproduksjon. Håper du klarer å slappe av litt og får gode nyheter på onsdag ❤ Anonymkode: 46879...f5f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Samme skjedde med meg i uke 10. Jeg googla og leste at det var helt normalt rundt den tiden, så var på ingen måte bekymra. Tok en UL sent i uke 11 bare for å sjekke at alt var på stell før jeg skulle fortelle folk at jeg var gravid. Viste seg dessverre å være en MA. Har mange venner som har opplevd at symptomene avtar på det tidspunktet, og det har gått bra med alle sammen. Hvis det er privat UL neste onsdag, hadde jeg prøve å flyttet den fram hvis jeg var det, for å slippe å leve i uvitenhet så lenge. Anonymkode: 182eb...76c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme skjedde med meg i uke 10. Jeg googla og leste at det var helt normalt rundt den tiden, så var på ingen måte bekymra. Tok en UL sent i uke 11 bare for å sjekke at alt var på stell før jeg skulle fortelle folk at jeg var gravid. Viste seg dessverre å være en MA. Har mange venner som har opplevd at symptomene avtar på det tidspunktet, og det har gått bra med alle sammen. Hvis det er privat UL neste onsdag, hadde jeg prøve å flyttet den fram hvis jeg var det, for å slippe å leve i uvitenhet så lenge. Anonymkode: 182eb...76c Ånei, nå ble jeg veldig redd. Fikk høre så mye sist at alt jeg opplevde var normalt og at drt ikke var noe grunn til bekymring og da mistet jeg i uke 14. Så nå Stoler jeg ikke på kroppen min overhodet og tolker alt i verste retning. Jeg er livredd for at det samme skal skje igjen. Når målte de fosteret til hos deg? Når du opplevde MA? Får se om jeg får flyttet den til mandag. Anonymkode: 5ec2d...3e7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Må bare legge til at det er ikke sånn at jeg ikke har noen symptomer eller kjenner det på kroppen. Men føler symptomene (som feks kvalme - har blitt kraftig redusert nå) Anonymkode: 5ec2d...3e7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Helt normalt. Anonymkode: 033de...cbc
høydepunkt1234 Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 Samme skjedde med meg, jeg var veldig bekymret. Tror jeg opprettet en tråd om det samme for 8-9 uker siden. Men med meg gikk det bra, er i uke 20 nå ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå