Gå til innhold

Intense smerter i kroppen om morningen eller ved belastninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det flere som sliter med intense smerter i kroppen om morningen? Utmattelse?
ungene vekker meg hver natt, har hatt det sånn i mange år. Fungerer ikke i det hele tatt..

merker også at ved belastninger, ting og styr som påvirker meg så ender jeg opp i smerter og utmattet da også.

ganske sliten av dette nå, det ødelegger funksjonen min i så stor grad at jeg ikke klarer å ta vare på ungene nesten og må ha mye avlastning

selvom jeg sover flere timer på dagtid når de er i bhg, så er det ikke alltid det hjelper heller. 

hilsen frustrert mamma

Anonymkode: 7cac7...697

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei. Er det flere som sliter med intense smerter i kroppen om morningen? Utmattelse?
ungene vekker meg hver natt, har hatt det sånn i mange år. Fungerer ikke i det hele tatt..

merker også at ved belastninger, ting og styr som påvirker meg så ender jeg opp i smerter og utmattet da også.

ganske sliten av dette nå, det ødelegger funksjonen min i så stor grad at jeg ikke klarer å ta vare på ungene nesten og må ha mye avlastning

selvom jeg sover flere timer på dagtid når de er i bhg, så er det ikke alltid det hjelper heller. 

hilsen frustrert mamma

Anonymkode: 7cac7...697

Høres ut som meg. Jeg er aldri uthvilt. Jeg har fått diagnosen fibromyalgi 

Anonymkode: 52abe...7f4

Skrevet

Ja, har det på samme måte selv. Ble diagnosert med Fibromyalgi for noen år siden. 

Anonymkode: f8acb...837

Skrevet

Jeg har det på samme måte bare at jeg ikke blir vekket av barna om natten, sover godt alltid men har allikevel denne trøttheten og smerter. Men som de over fikk jeg og diagnose FM for et par år siden.

Anonymkode: f425e...c22

Skrevet

Alle med underlige smerter / energiutfordringer bør sjekkes for cøliaki, det er mitt konkrete tips. 🤍

Skrevet

Jeg har det slik og jeg har fibromyalgi og en udiagnostisert greie i ryggen.

Anonymkode: cf6d6...161

Skrevet

ME kan også opptre slik.

Må være enda flere symptomer i tillegg da, men er ikke automatisk du fibromyalgi fordi en har smerter.

Det er underkommunisert hvor mye smerter det er ved ME. Spesielt for udiagnostiserte og før en lærer å leve med sykdommen best mulig, inkludert hjelpemidler, har mange svært sterke smerter.

Anonymkode: e9b01...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...