AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Hei. Er det flere som sliter med intense smerter i kroppen om morningen? Utmattelse? ungene vekker meg hver natt, har hatt det sånn i mange år. Fungerer ikke i det hele tatt.. merker også at ved belastninger, ting og styr som påvirker meg så ender jeg opp i smerter og utmattet da også. ganske sliten av dette nå, det ødelegger funksjonen min i så stor grad at jeg ikke klarer å ta vare på ungene nesten og må ha mye avlastning selvom jeg sover flere timer på dagtid når de er i bhg, så er det ikke alltid det hjelper heller. hilsen frustrert mamma Anonymkode: 7cac7...697 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Er det flere som sliter med intense smerter i kroppen om morningen? Utmattelse? ungene vekker meg hver natt, har hatt det sånn i mange år. Fungerer ikke i det hele tatt.. merker også at ved belastninger, ting og styr som påvirker meg så ender jeg opp i smerter og utmattet da også. ganske sliten av dette nå, det ødelegger funksjonen min i så stor grad at jeg ikke klarer å ta vare på ungene nesten og må ha mye avlastning selvom jeg sover flere timer på dagtid når de er i bhg, så er det ikke alltid det hjelper heller. hilsen frustrert mamma Anonymkode: 7cac7...697 Høres ut som meg. Jeg er aldri uthvilt. Jeg har fått diagnosen fibromyalgi Anonymkode: 52abe...7f4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Ja, har det på samme måte selv. Ble diagnosert med Fibromyalgi for noen år siden. Anonymkode: f8acb...837
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Jeg har det på samme måte bare at jeg ikke blir vekket av barna om natten, sover godt alltid men har allikevel denne trøttheten og smerter. Men som de over fikk jeg og diagnose FM for et par år siden. Anonymkode: f425e...c22
klarinetta Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Alle med underlige smerter / energiutfordringer bør sjekkes for cøliaki, det er mitt konkrete tips. 🤍
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Jeg har det slik og jeg har fibromyalgi og en udiagnostisert greie i ryggen. Anonymkode: cf6d6...161
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 ME kan også opptre slik. Må være enda flere symptomer i tillegg da, men er ikke automatisk du fibromyalgi fordi en har smerter. Det er underkommunisert hvor mye smerter det er ved ME. Spesielt for udiagnostiserte og før en lærer å leve med sykdommen best mulig, inkludert hjelpemidler, har mange svært sterke smerter. Anonymkode: e9b01...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå