AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Utrolig flaut. Flørtet med en på nett og han spurte meg om å gjette alderen hans. Jeg sa jeg ikke ville, men han insisterte. Jeg sa 46 men han blir 35 i november 😬 Og jeg sa 46 for å være snill🫣 Ble litt stille fra han plutselig. Skal aldri mer gjette alderen til noen🤐 Anonymkode: 2a365...e4d 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utrolig flaut. Flørtet med en på nett og han spurte meg om å gjette alderen hans. Jeg sa jeg ikke ville, men han insisterte. Jeg sa 46 men han blir 35 i november 😬 Og jeg sa 46 for å være snill🫣 Ble litt stille fra han plutselig. Skal aldri mer gjette alderen til noen🤐 Anonymkode: 2a365...e4d Det der har ingenting å si hvis en mann liker deg bryr de seg ikke så hardt om alder. Spesielt ikke hvis det er bare sec de er ute etter da er det viktigst at du har pupper og fitte. Det er det viktigste da. Og fleste kvinner i alle aldre har det. Anonymkode: 7760e...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Pluss lønner seg å være ærlig ingen liker å bli sett som 11 år eldre😂😂 Anonymkode: 7760e...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det der har ingenting å si hvis en mann liker deg bryr de seg ikke så hardt om alder. Spesielt ikke hvis det er bare sec de er ute etter da er det viktigst at du har pupper og fitte. Det er det viktigste da. Og fleste kvinner i alle aldre har det. Anonymkode: 7760e...bfb AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pluss lønner seg å være ærlig ingen liker å bli sett som 11 år eldre😂😂 Anonymkode: 7760e...bfb Tror han bare er ute etter sex. Ekstremt opptatt av å sende bilder av kroppen sin og spør hva jeg syns. I stad ville han jeg skulle tegne han. Ja, nå som han fikk den av meg så kanskje han mistet tenningen😂 Kanskje like greit. Han er litt for intens for meg uansett. Anonymkode: 2a365...e4d 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror han bare er ute etter sex. Ekstremt opptatt av å sende bilder av kroppen sin og spør hva jeg syns. I stad ville han jeg skulle tegne han. Ja, nå som han fikk den av meg så kanskje han mistet tenningen😂 Kanskje like greit. Han er litt for intens for meg uansett. Anonymkode: 2a365...e4d Høres enten usikker ut, eller at han ser på seg selv som guds gave til kvinnen.... Jeg hadde vært skeptisk. Anonymkode: 42c40...380 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Hahahaha. Der kastrerte du egoet hans, og unngikk ei kule. Bra jobba 😂 Anonymkode: 15ea7...19a 16 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 Han burde du ikke date, hvis han ser så gammel ut. Han tar ikke vare på seg selv Anonymkode: d98fc...372 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 Jeg klarte å være enda mer uheldig. Snakka med ei på Tinder som ville gjette høyden min ut fra bilder. Tippa 7 cm høyere. Greit nok, har ingen komplekser for høyden. Så ville hun at jeg skulle tippe vekten hennes. Jeg protesterte lenge, men til slutt fikk hun meg til å gjette. Jeg tippa 20kg mer enn hun veide og egentlig hadde jeg tippa mer enn det også. Hun ghosta meg på stedet. Anonymkode: 3d583...630 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 Hahaha! Jeg har også opplevd - FLERE ganger faktisk - at menn som har insistert på at yngre kvinner skal gjette alderen deres, har fått sånne svar. Og på fullt alvor😂 Utseende- og treningsfikserte menn (og kvinner) har ofte et oppblåst selvbilde:) Anonymkode: 23187...15e 9
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 (endret) Det er bare kleint når folk ber deg om å gjette alderen deres. Endret 18. september 2022 av Embla Othea 7 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 Hvorfor spør folk om sånne ting når de ikke tåler svaret? At han ville at du skulle tegne han er veldig rart. Lurer på hva som er formålet med det.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Utrolig flaut. Flørtet med en på nett og han spurte meg om å gjette alderen hans. Jeg sa jeg ikke ville, men han insisterte. Jeg sa 46 men han blir 35 i november 😬 Og jeg sa 46 for å være snill🫣 Ble litt stille fra han plutselig. Skal aldri mer gjette alderen til noen🤐 Anonymkode: 2a365...e4d Å spørre når man forventer spesifikke svar viser tegn på lav intelligens. Anonymkode: f2736...441 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 Det er jo utrolig teit å spørre andre om å tippe alder. Man risikerer bare at den som tipper føler seg dum, og man selv kan bli skuffet over svaret. Anonymkode: 17c53...34a 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 Hehe, Lols! jeg legger alltid fra 5-10 år for sikkerhets skyld, men når man pleaser folk på den måten så er i alle fall min erfaring at det fort blir til lillefingeren og spise opp hele armen. Det var slike spm jeg stilte som fjortis. 🥴 Lols. Anonymkode: 87b1e...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 Dette gjør jeg alltid med vilje når menn ber meg gjette alderen. Hvis de ber meg gjette, må de tåle ubehagelige svar. Anonymkode: 4bddd...488 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres enten usikker ut, eller at han ser på seg selv som guds gave til kvinnen.... Jeg hadde vært skeptisk. Anonymkode: 42c40...380 Jeg har tenkt det samme. Kan være usikker også, men jeg begynner å lure på om han heller mer i den negative enden. Veldig mye meg meg meg. Lite til meg. Jeg kan ta feil, men slike menn er ikke noe for meg. Og han er besatt av sex. Vi har ikke hatt sex og ikke skal vi ha det heller. Anonymkode: 2a365...e4d 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hehe, Lols! jeg legger alltid fra 5-10 år for sikkerhets skyld, men når man pleaser folk på den måten så er i alle fall min erfaring at det fort blir til lillefingeren og spise opp hele armen. Det var slike spm jeg stilte som fjortis. 🥴 Lols. Anonymkode: 87b1e...8c8 Legge fra? 😂😂 *Trekke fra eller legge til* Anonymkode: bc247...678 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahahaha. Der kastrerte du egoet hans, og unngikk ei kule. Bra jobba 😂 Anonymkode: 15ea7...19a Ja, jeg tror han har et stort ego. Elsker å sende dickpic og alt er om sex. Ikke min type. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han burde du ikke date, hvis han ser så gammel ut. Han tar ikke vare på seg selv Anonymkode: d98fc...372 Han holder seg forsåvidt godt tenkte jeg. Trener og ser grei ut, men jeg trodde seriøst han var eldre altså. Kanskje han røyker en del, drikker mye, er mye i sola. Kroppen er jo bra. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg klarte å være enda mer uheldig. Snakka med ei på Tinder som ville gjette høyden min ut fra bilder. Tippa 7 cm høyere. Greit nok, har ingen komplekser for høyden. Så ville hun at jeg skulle tippe vekten hennes. Jeg protesterte lenge, men til slutt fikk hun meg til å gjette. Jeg tippa 20kg mer enn hun veide og egentlig hadde jeg tippa mer enn det også. Hun ghosta meg på stedet. Anonymkode: 3d583...630 Shit! Var det en du likte? Hvis ikke var det godt du ble kvitt a. Tenk å spørre om sånt. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hahaha! Jeg har også opplevd - FLERE ganger faktisk - at menn som har insistert på at yngre kvinner skal gjette alderen deres, har fått sånne svar. Og på fullt alvor😂 Utseende- og treningsfikserte menn (og kvinner) har ofte et oppblåst selvbilde:) Anonymkode: 23187...15e Jeg er eldre enn han men det visste han ikke. De fleste tror jeg er yngre, men jeg spør aldri om noen kan gjette alderen min. Jeg vet jeg kan bli skuffet over svaret. Noen ser skikkelig modne ut for å si det sånn. Han trener en del, så tror vel han ser ut som en gud. Lurer på hvordan han har det nå😄 Embla Othea skrev (4 timer siden): Det er bare kleint når folker deg om å gjette alderen deres. Ja enig. Jeg holder meg unna sånne gjetteleker. Direkte pinlig. AprilRyan skrev (4 timer siden): Hvorfor spør folk om sånne ting når de ikke tåler svaret? At han ville at du skulle tegne han er veldig rart. Lurer på hva som er formålet med det. Jeg lurer på det samme. Han spør mye om hva jeg syns om bildene hans også. Og det å spørre om jeg kunne tegne han. Det syns jeg var spesielt. Enten er han meget usikker, eller så er det den andre veien. Han omgås mennesker hele tiden pga jobben sin. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å spørre når man forventer spesifikke svar viser tegn på lav intelligens. Anonymkode: f2736...441 Han er vel lissom dum og deilig tenker jeg. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo utrolig teit å spørre andre om å tippe alder. Man risikerer bare at den som tipper føler seg dum, og man selv kan bli skuffet over svaret. Anonymkode: 17c53...34a Jeg følte meg dum ja, men håper han har lært 😄 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hehe, Lols! jeg legger alltid fra 5-10 år for sikkerhets skyld, men når man pleaser folk på den måten så er i alle fall min erfaring at det fort blir til lillefingeren og spise opp hele armen. Det var slike spm jeg stilte som fjortis. 🥴 Lols. Anonymkode: 87b1e...8c8 Jeg trodde jeg la av litt da jeg tippet 46😜 Anonymkode: 2a365...e4d 2 2
Gjest Raffalayla Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han burde du ikke date, hvis han ser så gammel ut. Han tar ikke vare på seg selv Anonymkode: d98fc...372 Ja, aller helst burde han vel egentlig bare drepe seg selv?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 Raffalayla skrev (17 minutter siden): Ja, aller helst burde han vel egentlig bare drepe seg selv? Tror ikke det var det vedkommende mente. Alle aldre har sin sjarm og skjønnhet. kunne datet han lett jeg, men det er måten han byr seg frem på som gjør at man mister litt lysten. Utseende hans er bra, men han ser eldre ut. Det betyr ikke at man ser dårlig ut. Anonymkode: 2a365...e4d 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå