Gå til innhold

Din favoritt BH - små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere med små pupper, hvilken BH er din favoritt og hvor kan den kjøpes? Jeg ser helst etter en god push up BH, men vil ikke at det skal være såpass at når noen klår meg på puppene så kjenner de ikke annet enn ei pute.. Har størrelse 70B, så jeg har litt å ta i. 

Anonymkode: 5f104...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker aldri bh med push-up og sjeldent med padding. Har endel i blonder og tynt stoff 

Anonymkode: 6496e...e06

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

men vil ikke at det skal være såpass at når noen klår meg på puppene så kjenner de ikke annet enn ei pute..

Hva mener du? Det er jo sånn pupper kjennes ut 

Anonymkode: 9a181...c70

Skrevet (endret)

Bella push-up fra Cubus er den beste jeg har brukt så langt 😊

Finnes sikkert mye bedre BHer der ute som koster ti ganger mer, men det er uaktuelt for meg å bruke hundrevis av kroner på en forbruksvare som BH. 

Endret av Batteri
Skrevet

Trenger du virkelig push up når du har små pupper? Og trenger du egentlig bh i det hele tatt? Tenker det er unødvendig å bruke tvangstrøye om du er så heldig at du kan klare deg uten.

Anonymkode: 9a7cf...9e8

• Liker 1
Skrevet
Batteri skrev (3 timer siden):

Bella push-up fra Cubus er den beste jeg har brukt så langt 😊

Finnes sikkert mye bedre BHer der ute som koster ti ganger mer, men det er uaktuelt for meg å bruke hundrevis av kroner på en forbruksvare som BH. 

Liker også veldig godt Bella push-up, har ikke de minste puppene, men denne syns jeg gir fin form når en har en tettsittende topp. Føler heller ikke at den er trang eller for mye "padding". Helt ok pris. 

Anonymkode: a2bd9...95c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trenger du virkelig push up når du har små pupper? Og trenger du egentlig bh i det hele tatt? Tenker det er unødvendig å bruke tvangstrøye om du er så heldig at du kan klare deg uten.

Hvorfor kan du ikke bare la være å kommentere om du ikke har tenkt til å svare på spørsmålet mitt? Jeg *trenger" hverken BH, sokker, sko eller bukse, men jeg foretrekker å bruke det allikevel. BH, da spesielt med push up slik at puppene mine har noe å "sitte på", synes jeg er komfortabelt å gå med. Det er ikke slik at man må ha DD for å synes det er ukomfortabelt å gå uten BH. 

• Nyttig 1
Skrevet

Liker også veldig godt Bella push-up, har ikke de minste puppene, men denne syns jeg gir fin form når en har en tettsittende topp. Føler heller ikke at den er trang eller for mye "padding". Helt ok pris. 

Anonymkode: a2bd9...95c

Takk! Da tar jeg turen innom Cubus til uken, så får jeg prøvd den. Kikket på nettsiden nå, og den så utrolig flott ut. 

Skrevet

Kan svare for meg selv : jeg bruker aldri BH hjemme, kun når jeg har besøk.
Grunnen til det er at jeg vil ikke at brystvortene skal synes gjennom, samt at brystene holder seg på plass og ikke «vugger». Går jeg uten BH føler jeg at brystene er på utstilling. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...