AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg sa ifra til de jeg leier hos at jeg flytter ut en mnd før oppsigelsestiden er ferdig. Da står leiligheten (sokkel) tom. Skal jeg betale for strøm i den mnd jeg ikke bor der? (betaler husleie) Anonymkode: 0875e...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Ja Anonymkode: 7cec5...2e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 Hvordan gjør jeg det med ny strøm i den nye leiligheten da? Kan jeg abonnere på to steder? Anonymkode: 0875e...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Selvfølgelig. ja du kan abonnere to steder samtidig. Anonymkode: 1595b...aa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 Hva tror du de med hytte gjør? Anonymkode: 13363...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tror du de med hytte gjør? Anonymkode: 13363...342 Agregat eller noe? Jeg har ikke vært på noen hytte med strøm. Anonymkode: 0875e...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Del Skrevet 17. september 2022 Hvis du velger å flytte ut før oppsigelsestiden utløper, må du selvsagt betale strøm og alt annet som tilhører. Du er fremdeles den som bor der selv om du velger flytte ut. Med mindre de finner en annen leietaker til å ta over, men det ville jeg ikke satset på. Anonymkode: 6abd4...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 17. september 2022 #8 Del Skrevet 17. september 2022 Som de andre sier, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du velger å flytte ut før oppsigelsestiden utløper, må du selvsagt betale strøm og alt annet som tilhører. Du er fremdeles den som bor der selv om du velger flytte ut. Med mindre de finner en annen leietaker til å ta over, men det ville jeg ikke satset på. Anonymkode: 6abd4...ee7 Da haster det ikke med å vaske ut osv, jeg tar meg bare god tid den mnd? Anonymkode: 0875e...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september 2022 #10 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da haster det ikke med å vaske ut osv, jeg tar meg bare god tid den mnd? Anonymkode: 0875e...45a Ja du disponerer leiligheten ut hele oppsigelsestiden. Men avtal nå med utleier om de vil ha deg ut en måned før og overta nøkler osv. Da har de godtatt å redusere oppsigelse med en måned og du er fri for forpliktelser den måneden. Altså du sparer penger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 17. september 2022 #11 Del Skrevet 17. september 2022 Hvorfor ikke si til utleier at du har flyttet ut mesteparten av dine ting, og tenker å ta utvask i løpet av oppsigelsestiden, men om de finner ny leietaker som vil inn raskt så kan du rydde og vaske ut mot at du da så klart slipper å betale strøm og leie når ny leietaker får flytte inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Del Skrevet 17. september 2022 Snublefot62 skrev (30 minutter siden): Ja du disponerer leiligheten ut hele oppsigelsestiden. Men avtal nå med utleier om de vil ha deg ut en måned før og overta nøkler osv. Da har de godtatt å redusere oppsigelse med en måned og du er fri for forpliktelser den måneden. Altså du sparer penger Men om de ikke vil det? De vil ha meg ut men ikke redusere husleie den mnd den står tom? Tror ikke de får inn noen nye, de skal male osv. Anonymkode: 0875e...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 17. september 2022 #13 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men om de ikke vil det? De vil ha meg ut men ikke redusere husleie den mnd den står tom? Tror ikke de får inn noen nye, de skal male osv. Anonymkode: 0875e...45a Dei kan ikkje gjere noko i leiligheita, så lenge du bor der (betaler). Då må dei isåfall akseptere avkorta husleige. Straumen ville eg ha tenkt mindre på. Du kan jo berre skru av alt… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sa ifra til de jeg leier hos at jeg flytter ut en mnd før oppsigelsestiden er ferdig. Da står leiligheten (sokkel) tom. Skal jeg betale for strøm i den mnd jeg ikke bor der? (betaler husleie) Anonymkode: 0875e...45a Ja selvfølgelig skal du det! Oppsigelsestid er den tiden selv om du ikke bor der! Anonymkode: 72b0e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men om de ikke vil det? De vil ha meg ut men ikke redusere husleie den mnd den står tom? Tror ikke de får inn noen nye, de skal male osv. Anonymkode: 0875e...45a Visst de vil ha deg ut før tiden og du er flyttet så bør de betale strøm og droppe husleien om de skal male osv Anonymkode: 72b0e...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september 2022 #16 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men om de ikke vil det? De vil ha meg ut men ikke redusere husleie den mnd den står tom? Tror ikke de får inn noen nye, de skal male osv. Anonymkode: 0875e...45a Vil de ikke så kommer du ingen vei. Men skal de male så er det mer effektivt for alle om du slipper den måneden og de kan starte tidligere. Kanskje på tide å minne de på at så lenge du disponerer leiligheten så kan de ikke male? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg forstår tydeligvis ikke helt sammenhengene her. Er det noe mer bak enn at du flytter ut? Først sier du at du informerer dem om at du flytter en måned før, deretter at de vil ha deg ut. Hva er riktig? Anonymkode: 6abd4...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå