AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hei! De siste dagene har jeg hatt en skikkelig vond lukt i skjeden. Ikke fiskelukt, ikke økt utflod, ikke klumpete utflod heller. I starten av uka minnet lukten om makrell i tomat. De siste dagene har lukten endret seg noe. Klarer ikke å si hva det lukter, men det er skikkelig kvalmende lukt. Hadde eggløsning ca forrige helg, og skal få mensen i slutten av neste helg - hvis hvor jeg er i syklusen kan ha betydning. Noen som vet hva dette kan være? Kvier meg for å gå til lege. Anonymkode: 93e7c...28d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Det kan være bakteriell vaginose. Det lukter ikke nødvendigvis fisk, men skikkelig dårlig. Anonymkode: f4ab6...231
Vk89 Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Jeg hadde sånn engang og var til gynekolog som sa jeg hadde noe som het bakteriell vagiose, fikk noen stikkpiller for vaginaen jeg skulle ta en ukes tid så var alt bra det var ikke noe farlig heller og veldig vanlig å få. du bør nok kontakte lege om det ikke går over. Ikke alltid det man finner er noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå