AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Kjøpte en stekepanne på tilbud hos Tilbords. Den var på salg til 70% fordi den skulle ut av sortiment og koster ca 300 kr. Det var bare en igjen i butikken og det var modelvaren. Tok en rask kikk på den og den så grei ut. Fikk jo ikke eske med pga det var modelvaren. Hun som jobbet der sa det ikke gikk an å bytte varen uten eske, men at de likevel ikke tok varer i sånne utsalgs tilbud. Først da jeg kom hjem så jeg at skjoldene i belegget på panna ikke bare var litt smuss, men at belegget faktisk var flasset bittelitt av. Det er jo et problem fra før at teflonpanne lett kan flasse av ved feil bruk, men denne var jo ikke en gang brukt. Kan jeg i dette tilfelle kreve reklamasjon og få pengene igjen? Ihvertfall noe rabatt? Hater å klage og reklamere, så om jeg ikke har en åpenbar klagesak, tørr jeg nok ikke gå tilbake😌 Godt stykke å kjøre er det også. Anonymkode: f6dec...9f1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Ja, det kan du. Anonymkode: 8acc5...990
Brunello Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Ja, de har solgt en ødelagt vare. Du reklamer på en feil. Bytte varen er noe annet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 11.32): Ja, det kan du. Anonymkode: 8acc5...990 Ja det gikk fint:) Anonymkode: f6dec...9f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå