Gå til innhold

Når man dater en fyr som ikke prøver seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann, men han prøver seg ikke på noe. Han kysser meg ikke engang. Jeg synes det er litt rart siden jeg er vant til at menn er litt mer frempå. 

Hvor lenge kan man date før det blir rart at han ikke prøver seg?

Jeg prøvde så vidt å stryke på han, men fikk ingen respons tilbake så blir litt satt ut. 

Anonymkode: e9d42...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig å vente til det utvikles følelser med å kysse og ha sex hvertfall og for noen tar det lengre tid enn andre 

Anonymkode: c6bdd...abb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er fyren frempå, så er han for ivrig. Er han mer avventende, er det kjedelig. Det er ikke alltid så lett å gjør daten fornøyd.

Anonymkode: 46e9e...4e6

• Liker 9
Skrevet (endret)

Kanskje DU burde prøve forhold til at han skal gjør alt?

Hvorfor er det dårlig at han ikke er frempå, men helt greit at du ikke er frempå? Prøv selv, om han ikke like det, da er det enten for tidlig, eller han ikke vil være med deg. Det er ikke alle som har datet mange flere som du sikkert har, bare noe å huske.

Endret av Podlerman
Skrevet

Mannen min var ikke frampå da vi begynte å bli kjent. Han har aldri vært påtrengende på noe vis. Det har vært en god egenskap i senga, for da har han også ventet med alt til jeg ble klar, og ikke mast på noe. Han er veldig seksuell av seg, har bare respekt for kvinner. Så ut ifra min erfaring er det positivt på menn som venter på at kvinnen er klar 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det kommer an på hvor lenge dere har datet. Det er litt dårlig tegn at han ikke responderer når du tar på ham.

Hvis han er introvert er det en liten terskel å bli fysisk med en ny person, men den isen smelter etter hvert.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg dater en mann, men han prøver seg ikke på noe. Han kysser meg ikke engang. Jeg synes det er litt rart siden jeg er vant til at menn er litt mer frempå. 

Jeg prøvde så vidt å stryke på han, men fikk ingen respons tilbake så blir litt satt ut. 

Dytt ham bakover i sofaen, sett deg på skrevs over ham, trekk toppen og bh'en over hodet før du kaster dem på gulvet, kysser ham og presser brystene dine mot munnen og ansiktet hans.

Skrevet
AndersenG skrev (3 minutter siden):

Dytt ham bakover i sofaen, sett deg på skrevs over ham, trekk toppen og bh'en over hodet før du kaster dem på gulvet, kysser ham og presser brystene dine mot munnen og ansiktet hans.

Det er da en særdeles dårlig ide om mannen er sjenert eller introvert! Det er ikke smart å kaste seg over noen hvis du ikke vet hvor man har mennesket. Jeg er interessert i en introvert mann selv, hadde jeg oppført meg slik hadde han nok rømt til skogs. 

Anonymkode: 3ba8e...567

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er da en særdeles dårlig ide om mannen er sjenert eller introvert! Det er ikke smart å kaste seg over noen hvis du ikke vet hvor man har mennesket. Jeg er interessert i en introvert mann selv, hadde jeg oppført meg slik hadde han nok rømt til skogs. 

Tullet med deg. Du får si at du liker ham og vil være intim med ham.

Skrevet
AndersenG skrev (6 minutter siden):

Tullet med deg. Du får si at du liker ham og vil være intim med ham.

Ikke jeg som er ts, jeg bare blandet meg inn. Men nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Han har noen SVÆRT dårlige erfaringer med damer tidligere, og da mener jeg virkelig ille. Det kan være mange grunner til å være tilbaketrukken, da er det bedre å bruke litt tålmodighet. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg som er ts, jeg bare blandet meg inn. Men nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Han har noen SVÆRT dårlige erfaringer med damer tidligere, og da mener jeg virkelig ille. Det kan være mange grunner til å være tilbaketrukken, da er det bedre å bruke litt tålmodighet. :) 

ok

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er vel hverken rart eller ikke rart. Folk er forskjellige🤷🏼‍♀️

Du får prøve deg litt mer du da. Ikke så subtilt som «så vidt å stryke på han». Det er ikke å prøve seg. Mange menn er avhengig av langt tydligere invitasjoner en som så.

Du kan jo ikke la det være opp til han alene.

Anonymkode: 8cb90...145

Skrevet

Han har nok prøvd seg flere ganger, men du tar ikke hintet.

Anonymkode: ac6e2...542

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Blant annet overdrevet Me2 og hardcore feminister har gjort mer passive. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er for mest mulig likestilling. men jeg hadde nok prøvd meg lit fram og se reaksjon eller pratet rett ut om det.

Skrevet
On 9/17/2022 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Som en slik mann kan jeg si at den taktikken funka på meg. Det er den mest effektive måten å bryte barrieren, men det funker sikkert ikke for alle.

Anonymkode: b3c50...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...