Gå til innhold

Vente tre mnd før sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere datet en med masse seksuell spenning mellom dere og den personen sa at ville vente i tre mnd før sex hva er det første du ville tenkt på? Hadde du fortsatt ville date eller gått videre til neste?

Og hvis dere ville fortsatt å treffes hadde du syns det var bedre å treffes sjeldnere for å ikke bli for fristet eller fortsatt å treffes like mye som før? 

Anonymkode: 57973...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det hadde vært veldig god kjemi mellom oss ellers, og han hadde hatt en god grunn til å vente, så ville jeg fortsatt å date han. Hva jeg ville tenkt kommer nok ann på årsak til å vente. 

Ville nok møttes like mye som før, siden jeg synes det er spennende å møte nye mennesker.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis dere datet en med masse seksuell spenning mellom dere og den personen sa at ville vente i tre mnd før sex hva er det første du ville tenkt på? Hadde du fortsatt ville date eller gått videre til neste?

Og hvis dere ville fortsatt å treffes hadde du syns det var bedre å treffes sjeldnere for å ikke bli for fristet eller fortsatt å treffes like mye som før? 

Hadde ikke vært aktuelt. 

Anonymkode: 2bfca...852

Skrevet

Hva er grunnen til at dere skal vente? Og hvorfor akkurat i 3 måneder? Kan man ligge med andre mens man venter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tar jo tid å bli kjent med en helt ny person. Gidder man ikke 10-12 uker hvor man lærer den andre å kjenne hvis man ikke får pult så er man kun ute etter sex. Man er i alle fall vant til å pule en god folk og date videre pule en god del folk å date videre. Fint ikke alle menn og kvinner er sånn.

Anonymkode: f5eed...364

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Isåfall har jeg vært så himla forelsket er jeg har blitt bedøvet fra all seksuell handling.. Det har aldri skjedd og det kommer heller ikke til å skje.. Jeg har nok dannet mine tanker om hvordan fremtiden ville bli.. men forresten er det jo jeg selv som bestemmer, jeg liker ikke å leke fakir for å vinne en kvinnes gunst😅

Skrevet

Jeg ba min kjære vente i to år… og det gjorde han. 💜

Hvis årsaken er at personen vurderer meg som livspartner og ikke bare et ligg, ja, da blir det lettere å vente (hvis det er det du selv også ønsker). Det krever god og ærlig kommunikasjon å vente!!!

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært noe problem siden jeg ikke hopper til sengs med en gang selv. Men jeg hadde lurt på hvorfor det eksakt måtte være 3 måneder?

Skrevet
7 hours ago, Blåjojo said:

Om det hadde vært veldig god kjemi mellom oss ellers, og han hadde hatt en god grunn til å vente, så ville jeg fortsatt å date han. Hva jeg ville tenkt kommer nok ann på årsak til å vente. 

Ville nok møttes like mye som før, siden jeg synes det er spennende å møte nye mennesker.

Kjemi? Kjemi er seksuell tiltrekning. Så om man ikke har sex så er jo «kjemien» bortkasta. Kjemi er bare et tulleord kvinner bruker for å gjøre det til en ting de ikke har kontroll over og kan bruke som unnskyldning om man ikke er intr

Anonymkode: 2f204...431

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjemi? Kjemi er seksuell tiltrekning. Så om man ikke har sex så er jo «kjemien» bortkasta. Kjemi er bare et tulleord kvinner bruker for å gjøre det til en ting de ikke har kontroll over og kan bruke som unnskyldning om man ikke er intr

Anonymkode: 2f204...431

Kjemi er i mitt hode ikke bare seksuell tiltrekning. Det er det som oppstår om man går godt overens med en annen person, uavhengig av kjønn. Kan sikkert kalle det kompatibilitet eller dynamikk også. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...