Gå til innhold

Score på Finn som jeg ikke har gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ingenting, har kjøpt varer, men plutselig kommer jeg opp som selger. Når jeg trykker på «gitt vurdering» står jeg oppført som selger på varer jeg ikke har gitt og har gitt toppscore til vedkommende. Dette gjelder tre brukere, hva som kan ha skjedd her? 

Anonymkode: 13f41...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt kundeservice på Finn og forklar hva som har skjedd (eller ikke har skjedd men likevel fremstår som om du har gjort det). Be dem rette opp i det, for du har ikke lagt igjen den scoren!

Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Kontakt kundeservice på Finn og forklar hva som har skjedd (eller ikke har skjedd men likevel fremstår som om du har gjort det). Be dem rette opp i det, for du har ikke lagt igjen den scoren!

Må kanskje gjøre det, syns bare det er så merkelig. Hvordan kan dette skje egentlig. Det er en selger som jeg kjøpte en vare av, som er oppført som kjøper og så er det en score og kommentar som jeg ikke har skrevet som kommer opp under «gitt vurdering.»😯

Skrevet

Jeg solgte nettopp en vare og la igjen brukeranmeldelse på kjøper. Dagen etter fikk jeg en mail "hvordan var opplevelsen ved å kjøpe av Mari? Legg igjen en vurdering av hvordan kjøpet gikk". Jeg var selger OG hadde lagt igjen vurdering 🤔

Anonymkode: ab21c...fc4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg solgte nettopp en vare og la igjen brukeranmeldelse på kjøper. Dagen etter fikk jeg en mail "hvordan var opplevelsen ved å kjøpe av Mari? Legg igjen en vurdering av hvordan kjøpet gikk". Jeg var selger OG hadde lagt igjen vurdering 🤔

Anonymkode: ab21c...fc4

Så irriterende. Det virker som at det er selgeren som har gitt meg score og lagt inn en kommentar, men jeg får ikke gjort noe siden jeg er registrert som "selger." 

Skrevet

Det samme skjedde meg denne uka- solge en vare og la igjen vurdering til kjøper av varen. Denne vurderingen havnet på min liste med kjøpers navn men med vurderingen jeg hadde skrevet... 🤔

Anonymkode: d02c6...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...