AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Altså.. Er utrolig mange som ser ut til å forsvare utestenging/utfrysning av folk. Skjønner ikke hvor denne holdningen og oppførselen kommer fra? Ser det på jobben min også. En kollega som utfryser en annen på jobben fra sosiale sammenkomster og gruppearbeid. Baksnakker osv. Tenker at når man begynner å nærme seg 40 er man vel såpass voksen til å forstå at sånt gjør man ikke? Må si jeg er temmelig sjokkert over menneskeheten.. Anonymkode: 52237...9f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Det er ikke greit å utestenge noen med mindre det er en rasist eller voldtektsmann Anonymkode: 74b74...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 På jobb og skole gjelder regler mot slikt. Privat kan folk omgås den de vil. Det innebærer også at man kan avslutte vennskap. Som vi alle vet; kjæresteforhold kan avsluttes uryddig. I slike forhold er det tradisjon for å ta en samtale for å gjøre det slutt, med det skjer ikke alltid. Det er ingen slik tradisjon med vennskap. Her er det forutsatt at man forstår når noen ikke vil være venn med deg lenger. Anonymkode: 7ddaf...cc8 2
Topsi Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke greit å utestenge noen med mindre det er en rasist eller voldtektsmann Anonymkode: 74b74...0b7 Tror du folk blir mindre rasist av å bli sosialt utestengt?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Om noen ikke ønsker å være meg meg, vil jeg heller ikke tilbringe tid med de.. har heldigvis en god venninnegjeng og hyggelige kollegaer. De som ikke liker meg er jo ikke folk jeg trenger Anonymkode: d5449...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå