Gå til innhold

Nekte partner å snakke med andre av motsatt kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt på en ny skole og har flytta til en ny storby hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg er en gutt på 20 og går i klasse med 17-18 åringer. Nesten med en gang jeg begynte på skolen ble jentene i klassen nekta å prate med meg av typene deres og spesielt en av Typene til ei av jentene i klassen er megasjalu for at jeg prater med henne og driver å truer meg med å sende folk for å knekke alle beina i kroppen min. Han tør ikke å prate med meg selv og dermed må han sende andre for å true meg. Hun har må blokkert med på alt av sosiale medier fordi typen trua med å slå opp om det ikke skjedde. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å prøve meg på noen som er i forhold men Jeg synes det er litt sårt at jeg allerede etter en måned på skolen er en slags fiende av fosse guttene og har blitt blokkert og nekta kontakt med flere av jentene i klassen. Vi er en klasse med 20 jenter og 3 gutter Så er liksom ikke så mange andre å prate med heller. Er ekstra ekkelt når jeg er helt ny i byen og ikke kjenner noen. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. 

Anonymkode: 596e7...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke det vanlig å nekte partneren sin å prate med folk av det motsatte kjønn. Vet vi er unge og dumme, men dette er å synke på et ekstremt lavt nivå spør du meg. 

• Liker 3
Skrevet

De er sjalu og skjønner ikke at du bare vil ha venner.

Fokuser på å bli kjent med guttene i klassen pluss evt de single jentene. Prøv å finne ut om det er aktiviteter som samler skolen eller som en god del går på i området, feks idrett eller ungdomsklubb. 

Skrevet

høres mest ut som den gjengen er noen forbanna drittunger.                

Anonymkode: 9dc98...0a3

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes for en gjeng med umodne unger… 

Anonymkode: 72eaf...d38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har nettopp begynt på en ny skole og har flytta til en ny storby hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg er en gutt på 20 og går i klasse med 17-18 åringer. Nesten med en gang jeg begynte på skolen ble jentene i klassen nekta å prate med meg av typene deres og spesielt en av Typene til ei av jentene i klassen er megasjalu for at jeg prater med henne og driver å truer meg med å sende folk for å knekke alle beina i kroppen min. Han tør ikke å prate med meg selv og dermed må han sende andre for å true meg. Hun har må blokkert med på alt av sosiale medier fordi typen trua med å slå opp om det ikke skjedde. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å prøve meg på noen som er i forhold men Jeg synes det er litt sårt at jeg allerede etter en måned på skolen er en slags fiende av fosse guttene og har blitt blokkert og nekta kontakt med flere av jentene i klassen. Vi er en klasse med 20 jenter og 3 gutter Så er liksom ikke så mange andre å prate med heller. Er ekstra ekkelt når jeg er helt ny i byen og ikke kjenner noen. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. 

Fokuser på å bli kjent med de som ikke er sammen med man -babyer som kontrollerer deres sosiale liv . Å ikke send meldinger til folk du VET er i forhold . Men prat med de å vær hyggelig . Man kan jo både bli kjent og være venner uten å konversere i sosiale medier 😄

Skrevet

Unnskyld for at jeg muligens er fordomsfull her, men disse gutta; har de noen slags opprinnelse i Midt-østen?!

Eierforhold til dama kan forklares med det i tilf.

Anonymkode: fdc56...bec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Unnskyld for at jeg muligens er fordomsfull her, men disse gutta; har de noen slags opprinnelse i Midt-østen?!

Eierforhold til dama kan forklares med det i tilf.

Anonymkode: fdc56...bec

Tenkte akkurat det samme.

Anonymkode: f7ddd...679

Skrevet

Du får ta det som et kompliment. Andre gutter oppfatter deg som en trussel for forholdet sitt, du er sannsynligvis ganske kjekk og har gode snakkeevner med damer! 

Anonymkode: b3659...d49

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte akkurat det samme.

Anonymkode: f7ddd...679

Ja vertfall en av de er fra Midtøsten men mange av de er faktisk etnisk Norske. Skjønner ikke at folk gidder å være i sånne forhold. 

Skrevet
4 hours ago, NiceOrNothing said:

Fokuser på å bli kjent med de som ikke er sammen med man -babyer som kontrollerer deres sosiale liv . Å ikke send meldinger til folk du VET er i forhold . Men prat med de å vær hyggelig . Man kan jo både bli kjent og være venner uten å konversere i sosiale medier 😄

Visste ikke i utgangspunktet at de var i forhold helt til jeg ble sendt trussel meldinger om bank om jeg fortsette å prate med flere i klassen. I følge mange rykter så er jeg rimelig hata av flere gutter på skolen av null grunn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja vertfall en av de er fra Midtøsten men mange av de er faktisk etnisk Norske. Skjønner ikke at folk gidder å være i sånne forhold. 

Mage jenter vet ikke bedre i den alderen, dessverre.

Anonymkode: 81e40...bec

Skrevet

Du viser frem meldingene med trusler til rektor og politianmelder avsenderen såklart.  Du er jo eldre, du kan jo ikke la deg kue av noen mindre drittunger. Du snakker jo såklart med hvem du vil og utfordrer de jo til å vise deg vanlig høflighet når du snakker til de.

Anonymkode: 2ff3d...3af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du skal melde fra til skolen, som skal ta dette opp med sin politikontakt. Jenter eller gutter som har lært hjemme at de skal ta til takke med partnere som utøver sosial kontroll og psykisk eller fysisk vold behøver bistand og veiledning. Dette er utrolig vanlig, dessverre, særlig i sosiale lag der å skaffe seg en partner blir sett på som meningen med livet. Skoler burde tatt dette opp i samfunnsfag årlig.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo ikke spesielt overraskende. Sosial kontroll er mer vanlig enn uvanlig i etnisk norske miljøer. Vi snakker om å få ende på sosial kontroll i innvandrermiljøer, men den samme kontrollen finner vi i helt vanlige norske middelklassefamilier. Trolig snakker vi om innvandrere for å slippe å snakke om Grete, lærer på barneskolen, som er gift med Håkon, og nekter han å ha kvinnelige venner og bekjente og lærer sine 4 barn at dette er helt greit.

Anonymkode: 83519...6d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...