AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 https://www.noblad.no/andr-37-bestilte-brus-uten-is-fikk-dette-sleipt/s/5-56-607920 vet det er betalingsmur, men dere ser glasset? Saken er altså at han bestilte brus uten isbiter og fikk da et halvfullt glass. Jeg mener det er ganske lite klokt av daglig leder å gå så hardt ut mot kundene her. Det koster dem utrolig lite å fylle det opp. Anonymkode: 3771f...aac 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Ser overhodet ingenting. Bare en betalingsmur. Anonymkode: 1f86f...925 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.noblad.no/andr-37-bestilte-brus-uten-is-fikk-dette-sleipt/s/5-56-607920 vet det er betalingsmur, men dere ser glasset? Saken er altså at han bestilte brus uten isbiter og fikk da et halvfullt glass. Jeg mener det er ganske lite klokt av daglig leder å gå så hardt ut mot kundene her. Det koster dem utrolig lite å fylle det opp. Anonymkode: 3771f...aac Hvorfor skal de som bestiller uten isbiter få fullt glass når de som bestiller med får halvt da. Er jo kun isbitene som fyller opp ellers også Anonymkode: 406b0...90c 11
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser overhodet ingenting. Bare en betalingsmur. Anonymkode: 1f86f...925 Her er bildet. ts Anonymkode: 3771f...aac
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 ofte står volumet på brusen i menyen Anonymkode: 241b3...52c 12 3
Ullvott Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Jeg har lest artikkelen i en annen lokalavis, og synes egentlig det er kunden som er den sleipe her. Kunden har altså bestilt et medium stort brusglass på Egon, og bedt om å få brusen uten is. Egon selger brus i flere størrelser, og kunden betaler for brusen, ikke for isen. Det kunden egentlig ville var jo å få mer brus uten å betale for det; en stor brus til medium pris. Om det er sant at de har forhåndsprogrammerte mengder på dispenserne sine aner jeg ikke, men jeg mener at kunden har fått akkurat det han har bestilt. 29 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Det er sikkert sånn at de trykker på en knapp på brusautomat og denne er innstilt på glass med isbiter. Men han kan jo se på menyen hvor mye brus han har betalt for? Om det er 0.3 eller 0.5. Anonymkode: 1085d...015 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Nå står artikkelen bak betalingsmur. Men hvor fullt glasset skal være synes jeg kommer an på hva som står menyen. Står det 0,4 liter brus og glasset 0,6 liter slik at det blir fullt om man har 0,4 liter brus og 0,2 liter isbiter så skal man jo ikke ha fullt glass om man bestiller uten isbiter. Anonymkode: 84dcf...204 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 Ullvott skrev (2 minutter siden): Jeg har lest artikkelen i en annen lokalavis, og synes egentlig det er kunden som er den sleipe her. Kunden har altså bestilt et medium stort brusglass på Egon, og bedt om å få brusen uten is. Egon selger brus i flere størrelser, og kunden betaler for brusen, ikke for isen. Det kunden egentlig ville var jo å få mer brus uten å betale for det; en stor brus til medium pris. Om det er sant at de har forhåndsprogrammerte mengder på dispenserne sine aner jeg ikke, men jeg mener at kunden har fått akkurat det han har bestilt. Men står det spesifikt at brusen serveres med is? ts Anonymkode: 3771f...aac 1 1
Hensatt Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 Om det er en forhåndsprogramert mengde vil det jo renne over om de trykker en gang til. Han får jo uansett samme mengde bare uten isen, akkurat som han har bestilt. 9
GammelKaktus Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 Brus med isbiter er jo ikke noe godt så skal jeg ha brus bestiller jeg alltid uten isbiter uten at det ligger noe utspekulert i det. Brusen blir jo "vannete" med is og det liker jeg ikke. Kan ikke huske at jeg har reagert noe på om jeg har fått lite i glasset... 😄 Men altså, bestiller man 0.5 så er det jo det man får uavhengig av is eller ikke vil jeg tro. 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #12 Skrevet 16. september 2022 Han bestilte en medium brus uten is, og det var det han fikk. Hva er det han klager på, at glasset var for stort? Dette er en så tullete sak. jo, hvis mange vil ha uten is kan de kanskje ha egne glass for liten, medium og stor brus uten plass til is. at han ikke fikk mer brus enn han bestilte er da helt greit. Anonymkode: 22ded...832 12 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #13 Skrevet 16. september 2022 Han ønsket tydeligvis at betjeningen hadde fylt opp glasset med smeltet is. 😅 Anonymkode: 99d6a...c97 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #14 Skrevet 16. september 2022 Har ikke lest artikkelen. Men det er antall cl som skal stemme. Har man bestilt 0,4l brus, skal man selvsagt ha det. Uten isbiter. Får jeg isbiter i brusen, så forventer jeg at dette kommer i tillegg til oppmålt brus. Ellers får de jo for mye brus igjen når de skal ha opptelling om kvelden. Anonymkode: 97478...1b8 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #15 Skrevet 16. september 2022 Fikk lest denne saken i en annen lokalavis nå. For en fillesak. Burde i så fall spurt etter mindre glass hvis problemet var halvfullt glass. Eller forventet han å få mer enn andre? Anonymkode: 406b0...90c 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #16 Skrevet 16. september 2022 Har lest artikkelen nå. Han bestilte medium cola. Det er 4cl. Han fikk 4cl. Han klagde altså på at han ikke fikk ekstra mye cola for å fylle opp der isbitene skulle vært 🙄 Anonymkode: 97478...1b8 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #17 Skrevet 16. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har lest artikkelen nå. Han bestilte medium cola. Det er 4cl. Han fikk 4cl. Han klagde altså på at han ikke fikk ekstra mye cola for å fylle opp der isbitene skulle vært 🙄 Anonymkode: 97478...1b8 Så det han klager på er at han ikke fikk fylt opp glasset med gratis brus istedet for gratis isbiter. Og så går han til avisen med dette. Minner om et visdomsord: "Det er bedre å holde kjeft og fremstå som dum, enn å åpne munnen og fjerne all tvil." Anonymkode: 36e74...c1c 23 1
skreppamedleppa Skrevet 16. september 2022 #18 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): https://www.noblad.no/andr-37-bestilte-brus-uten-is-fikk-dette-sleipt/s/5-56-607920 Jeg mener det er ganske lite klokt av daglig leder å gå så hardt ut mot kundene her. Det koster dem utrolig lite å fylle det opp. Anonymkode: 3771f...aac Nå ja, den logikken og det mattestykke tror jeg du ts får du stå inne for selv, men for resten av oss så er det veldig enkelt å fatte og begripe at det koster utrolig mye å gi vekk gratis drikke i hytt og pine til mennesker som syter fordi de ikke får ting gratis her i livet.. Sånne type mennesker burde bare ta seg sammen, ærlig talt 11
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2022 #19 Skrevet 16. september 2022 "Gladsak"!!! Trodde egentlig vi nærmet oss høstferie nå, og at skurkelur-tiden var over 🥒 Vanskelig å kaste shiiiit på noen her - siden det ikke går an å lese artikkel, men hadde nok klart å ta side "om itte" ....
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 Hadde jeg jobbet der hadde jeg sagt: ‘Å beklager, ser at det ser litt stusselig ut med halvfullt glass. Du skulle jo selvfølgelig fått et mindre glass slik at det ikke hadde sett så kjipt ut. Vil du ha et mindre glass å helle over i?🙃 Når kunden blir så smålig at han tror han skal få større mengde brus enn han har betalt for bare fordi han får et stort glass, så er de lov å gi litt dumme svar tilbake. Anonymkode: b2b5b...3c6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå