AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 En fyr som har vært veeeeldig på veldig lenge og har bedt meg ut uttallige ganger...jeg sa til slutt ja, tenkte at det blir sikkert en hyggelig kveld, selv om jeg visste det ikke kunne bli noe mer. Han, som har vært så tydelig på at han ønsker bli kjent med meg og bruke tid med meg, han sitter HELE kvelden og snakker om seg selv. Om ekser, barna, problemer i tidligere forhold osv....UTEN å spørre en eneste gang om noe til meg. Jeg kunne f.eks lytte lenge og komme i en bisetning med at jeg skjønner hva han snakker om, for jeg har opplevd noe lignende (men jeg er ikke typen som da begynner legge ut om mitt, jeg lytter!)....og da spør han ingenting, null interesse for mitt liv og min historie. Jeg fikk fullstendig fnatt av dette, aldri opplevd maken ....eller jo, faktisk, veldig mange menn er elendige lyttere og ikke til stede i det hele tatt...og snakker altfor mye om seg selv. Så menn, sånn kan dere ikke oppføre dere på en date, så vet dere det! Skikkelig turnoff og jeg gidder ikke ha kontakt med han her lenger. Anonymkode: b7f9e...c1a 1 11
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Menn generelt skal ikke skjerpe seg bare fordi du opplevde dette. Høres ut som du treffer en spesifikk type menn siden du tydeligvis opplever det ofte. Og jeg er kvinne bare så det er sagt. Anonymkode: 9a428...872 21 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Ikke skyld på oss da. Vi har også gitt opp han fyren som kamerat. Vi håpte du kunne ta over han... Anonymkode: 1d3e6...daf 17 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Ganske typisk menn, det der. De er på gruppebasis mindre empatiske og mer egoistiske enn kvinner. Frustrerende å være vitne til all egoismen deres. SÅnn blir det i forhold med de også, de forventer at du skal lytte og ta vare på dem. Anonymkode: e2e14...c42 11 5
Traktor Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ganske typisk menn, det der. De er på gruppebasis mindre empatiske og mer egoistiske enn kvinner. Frustrerende å være vitne til all egoismen deres. SÅnn blir det i forhold med de også, de forventer at du skal lytte og ta vare på dem. Anonymkode: e2e14...c42 Du høres ikke akkurat ut som noen drøm du heller. 9 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ganske typisk menn, det der. De er på gruppebasis mindre empatiske og mer egoistiske enn kvinner. Frustrerende å være vitne til all egoismen deres. SÅnn blir det i forhold med de også, de forventer at du skal lytte og ta vare på dem. Anonymkode: e2e14...c42 Min erfaring også. Menn har ofte lite å fare med, men de tar stor plass. Kanskje de tror kvinner lever skrekkelig begivenhetsløse liv sånn at ethvert manneliv er veldig interessant? Vel, sånn er det ikke. Selvopptatthet er alltid dørgende kjedelig. Anonymkode: 1d4fc...496 11 4
FrøkenFri Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Dette gjelder da ikke bare menn. 11 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Opplever veldig ofte dette jeg også med menn. Nærmest uten unntak. De synes jeg er sånn en god lytter.. Pleier å svare at det er viktigere å være interessert enn interessant Anonymkode: f80c3...2c2 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplever veldig ofte dette jeg også med menn. Nærmest uten unntak. De synes jeg er sånn en god lytter.. Pleier å svare at det er viktigere å være interessert enn interessant Anonymkode: f80c3...2c2 Bare så enig. Tror de ofte vil ha tilskuer og heiagjeng til eget liv, det går bare ikke inn at damer har egne rike liv og egne erfaringer de er opptatt av. Anonymkode: 1d4fc...496 6 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 Det er syyykt mange menn som er sånn. Driver totalt one man show på date 😆 Anonymkode: 38b76...d53 7 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 Jeg tror jeg har hatt flere slike dater enn der det har vært en skikkelig dialog. Tydelig at mange menn mener eneste interesse de trenger å vise for kvinnen på date er at de synes hun er tiltrekkende nok. Resten er visst ikke interessant for dem. Anonymkode: b300f...e5c 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #12 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare så enig. Tror de ofte vil ha tilskuer og heiagjeng til eget liv, det går bare ikke inn at damer har egne rike liv og egne erfaringer de er opptatt av. Anonymkode: 1d4fc...496 💯 Anonymkode: 38b76...d53 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #13 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En fyr som har vært veeeeldig på veldig lenge og har bedt meg ut uttallige ganger...jeg sa til slutt ja, tenkte at det blir sikkert en hyggelig kveld, selv om jeg visste det ikke kunne bli noe mer. Han, som har vært så tydelig på at han ønsker bli kjent med meg og bruke tid med meg, han sitter HELE kvelden og snakker om seg selv. Om ekser, barna, problemer i tidligere forhold osv....UTEN å spørre en eneste gang om noe til meg. Jeg kunne f.eks lytte lenge og komme i en bisetning med at jeg skjønner hva han snakker om, for jeg har opplevd noe lignende (men jeg er ikke typen som da begynner legge ut om mitt, jeg lytter!)....og da spør han ingenting, null interesse for mitt liv og min historie. Jeg fikk fullstendig fnatt av dette, aldri opplevd maken ....eller jo, faktisk, veldig mange menn er elendige lyttere og ikke til stede i det hele tatt...og snakker altfor mye om seg selv. Så menn, sånn kan dere ikke oppføre dere på en date, så vet dere det! Skikkelig turnoff og jeg gidder ikke ha kontakt med han her lenger. Anonymkode: b7f9e...c1a Mulig det har noe med deg å gjøre. Nok av damer som ikke bidrar en dritt til samtale eller kommunikasjon. Men de er veldig glad i å klage og kritisere menn for hvor ubrukelige de er. Anonymkode: e38e8...f9c 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #14 Skrevet 16. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror jeg har hatt flere slike dater enn der det har vært en skikkelig dialog. Tydelig at mange menn mener eneste interesse de trenger å vise for kvinnen på date er at de synes hun er tiltrekkende nok. Resten er visst ikke interessant for dem. Anonymkode: b300f...e5c Ja.. enten er de ikke interessert i å vite noe mer om oss damer, eller så tror de at vi synes det er så fantastisk å høre alt om deres liv. Kanskje en kombinasjon. Var på date med en mann. Vi gikk tur i to timer. Han hadde kun snakket om seg selv og avbrutt når jeg sa noe. Etter turen spurte han om vi kunne møtes igjen fordi vi hadde så mye til felles. Han viste intet om meg etter den turen, men tydeligvis var det veldig behagelig for han å snakke kun om seg selv. Anonymkode: f80c3...2c2 2 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #15 Skrevet 16. september 2022 Eller han som ringte 1 time etter jobb, og fortalte på inn og ut pust om sin arbeidsdag. Avslutter samtalen med "nå må jeg legge på, ville bare ringe for å høre hvordan du har det". Vel, det spurte han aldri om..🤭 Anonymkode: f80c3...2c2 2 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #16 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller han som ringte 1 time etter jobb, og fortalte på inn og ut pust om sin arbeidsdag. Avslutter samtalen med "nå må jeg legge på, ville bare ringe for å høre hvordan du har det". Vel, det spurte han aldri om..🤭 Anonymkode: f80c3...2c2 Ikke sant 🤣🤣🤣 Så jævlig gjenkjennbart haha Uff det er mange av sånne menn men bare send de vekk , ikke noe særlig med et forhold med en egosentrisk mann som ser på kvinner som statister i deres liv og ikke som egne vesner med egne liv Anonymkode: 38b76...d53 3 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #17 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): En fyr som har vært veeeeldig på veldig lenge og har bedt meg ut uttallige ganger...jeg sa til slutt ja, tenkte at det blir sikkert en hyggelig kveld, selv om jeg visste det ikke kunne bli noe mer. Han, som har vært så tydelig på at han ønsker bli kjent med meg og bruke tid med meg, han sitter HELE kvelden og snakker om seg selv. Om ekser, barna, problemer i tidligere forhold osv....UTEN å spørre en eneste gang om noe til meg. Jeg kunne f.eks lytte lenge og komme i en bisetning med at jeg skjønner hva han snakker om, for jeg har opplevd noe lignende (men jeg er ikke typen som da begynner legge ut om mitt, jeg lytter!)....og da spør han ingenting, null interesse for mitt liv og min historie. Jeg fikk fullstendig fnatt av dette, aldri opplevd maken ....eller jo, faktisk, veldig mange menn er elendige lyttere og ikke til stede i det hele tatt...og snakker altfor mye om seg selv. Så menn, sånn kan dere ikke oppføre dere på en date, så vet dere det! Skikkelig turnoff og jeg gidder ikke ha kontakt med han her lenger. Anonymkode: b7f9e...c1a Da lar du bare være å ha kontakt med ham da! AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ganske typisk menn, det der. De er på gruppebasis mindre empatiske og mer egoistiske enn kvinner. Frustrerende å være vitne til all egoismen deres. SÅnn blir det i forhold med de også, de forventer at du skal lytte og ta vare på dem. Anonymkode: e2e14...c42 Det er forskjell på menn og kvinner, uten at vi trenger å beskylde dem for det ene og det andre….. Det betyr ikke at de er egoistiske osv 🙄 Mange kvinner som er desperat etter å få all mulig oppmerksomhet fra menn de dater, uten å forstå at de kanskje er litt stresset og redd for å ikke imponere kravstore norske damer! Kanskje vi kvinner burde få bedre forståelse for menn, og hvorfor de opptrer slik de gjør, før vi slakter dem?!? Hjelpe meg hvor mange «prinsessenpåerten» og «jegerkvinneogskalbehandlessomenprinsesseOGskalhaalloppmerksomhet!»….. Blir flau over kvinner som klager for ingenting! Gå i dere selv og gjør dere litt mer interessant å snakke med, så blir det ikke enveiskjøring Er kvinne selv, og opplever dette nesten aldri! Anonymkode: 0b6a6...ed5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #18 Skrevet 16. september 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Da lar du bare være å ha kontakt med ham da! Det er forskjell på menn og kvinner, uten at vi trenger å beskylde dem for det ene og det andre….. Det betyr ikke at de er egoistiske osv 🙄 Mange kvinner som er desperat etter å få all mulig oppmerksomhet fra menn de dater, uten å forstå at de kanskje er litt stresset og redd for å ikke imponere kravstore norske damer! Kanskje vi kvinner burde få bedre forståelse for menn, og hvorfor de opptrer slik de gjør, før vi slakter dem?!? Hjelpe meg hvor mange «prinsessenpåerten» og «jegerkvinneogskalbehandlessomenprinsesseOGskalhaalloppmerksomhet!»….. Blir flau over kvinner som klager for ingenting! Gå i dere selv og gjør dere litt mer interessant å snakke med, så blir det ikke enveiskjøring Er kvinne selv, og opplever dette nesten aldri! Anonymkode: 0b6a6...ed5 Hoi, så sinna, mister. Nå må du la kvinnene slarve i fred her. Anonymkode: 7612a...455 3
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2022 #19 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er syyykt mange menn som er sånn. Driver totalt one man show på date 😆 Anonymkode: 38b76...d53 Ja? Er det virkelig ett utpreget "manneproblem", altså? Jeg er jo relativt gammel, og føler jeg har litt erfaring med dynamikk i par/venne(inne)-forhold osv... Om noen hadde tilbydd meg 1:1 , og jeg måtte sette pengene mine på i hvilken retting "snakke mye om seg selv"-pendelen gikk - så hadde jeg vært villig til å satse alt av "jordlig-gods" med 10Xgiring (og litt tÆll), på at det ikke er "manne-greia", altså ( dvs. generelt sett) Kanskje bare meg, men så sikker er jeg på at det er en typisk "utypisk" greie 😄 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #20 Skrevet 16. september 2022 Traktor skrev (1 time siden): Du høres ikke akkurat ut som noen drøm du heller. Nei det er nok ikke noen drøm for egoistiske menn å ha kontakt med en dame som meg, som forventer at empati, evne til å se og lytte og interessere seg for den andre skal gå begge veger. Anonymkode: e2e14...c42 6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå