Gå til innhold

dating - veltrente menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt overflatisk innlegg dette her, men jeg har nylig slått opp med samboer. Etter flere år med lite sex (og dårlig sex), er jeg virkelig ute etter å finne en mann med den fysiske tiltrekningen. Jeg har innsett at for at et forhold skal fungere for meg, må jeg ha den seksuelle tiltrekningen, og for meg betyr dette en muskuløs kropp. 

Så, hvor treffer man på veltrente menn bortsett fra  på treningssenteret? 

Dette er et seriøst spørsmål, selv om det kanskje virker litt rart å stille dette. 

😅

Anonymkode: c14b9...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de dukker opp hvor som helst. Fant min "muskelmann" via venner. Men det funket ikke mellom oss nettopp pga. musklene😂 

Anonymkode: e35d7...a09

Skrevet

Det flommer over av de på tinder.

Anonymkode: aee2c...d25

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min erfaring er at de dukker opp hvor som helst. Fant min "muskelmann" via venner. Men det funket ikke mellom oss nettopp pga. musklene😂 

Hvorfor

Skrevet

Utafor et treningssenter?

Anonymkode: d5e76...494

• Liker 2
Skrevet

Ja, kan stemme i at det finnes flust av dem på Tinder. Jeg styrer unna dem; selv for casual hookup.

Anonymkode: 140ef...2aa

• Liker 1
Skrevet

Er det innafor å sjekke på treningssenter egentlig? Spør for en venn 😇

Jeg har møtt mange treningsgutter på tinder men du må bruke sunn fornuft og ikke tillate deg de som er cocky og respektløse (ofte de unge på 23-25) bare fordi de er digge 

Anonymkode: 41060...6c7

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis vi antar at veltrente menn går på byen like ofte som mindre veltrente menn så finner du veltrente menn der.

Men kanskje går de litt sjeldnere ut? De er kanskje mer helsebevisste og drikker kanskje mindre enn gjennomsnittet. 

Veltrente menn i betydningen musluløse menn har helt sikkert vidt forskjellige interesser når de iike er på treningssenteret.

Noen går på karate, noen danser swing, noen jobber med veldedighet etc. 

Jeg tror du bare må bevege deg rundt i samfunnet og se deg om. En ting som er sikkert er at folk er mye mer muskuløse nå enn for en generasjon siden. Hvis du ser filmer eller TV-programmer fra 79-tallet eller lengre tilbake er det tydelig hvordan de aller fleste er slanke men ikke markert muskuløse. Det kommer av at folk hadde dårligere råd den gangen og kjøpte mindre søppelmat, pluss at folk gikk og syklet mer.

Anonymkode: 5b2e6...c9b

Skrevet
Hmmmmmm skrev (7 minutter siden):

Hvorfor

Jeg syntes bare ikke det var noe deilig å ligge på armen/brystet hans siden det var steine hardt av muskler.😂 Så har konkludert med at de er finest på avstand. Han ble forøvrig byttet ut med en 20 cm lavere, chubby kar med myk og god brystkasse og kropp☺️☺️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har møtt mange treningsgutter på tinder men du må bruke sunn fornuft og ikke tillate deg de som er cocky og respektløse (ofte de unge på 23-25) bare fordi de er digge 

Nei, det er ikke innafor å sjekke på treningssenter.

Er jo ikke vanskelig å finne veltrente menn, men hvorfor du tror det betyr kompatibel seksualitet er meg en gåte.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veltrente menn er ingen mangelvare - det er vel mer regelen enn unntaket at menn er manisk opptatte av trening. Det som virkelig er vanskelig å finne, er menn som har noe mer enn muskler.

Anonymkode: e9235...6ff

• Nyttig 1
Skrevet

Måten du snakker om menn på så virker du ikke som noe kupp selv heller. Håper samboeren din bytter deg ut mot ei yngre, strammere og mer veltrent dame

Anonymkode: 6f2be...339

• Liker 1
Skrevet

I et idrettsmiljø kanskje?

Anonymkode: f8f76...9ee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 23.15):

Nei

Mulig annerledes for menn🤷🏼‍♀️

Jeg er i hvert fall ikke tildnakkendes på trening. Vil være i fred. Er på trening for å trene.

Anonymkode: 72402...483

Skrevet
DundreMilfin skrev (21 timer siden):

Nei, det er ikke innafor å sjekke på treningssenter.

Er jo ikke vanskelig å finne veltrente menn, men hvorfor du tror det betyr kompatibel seksualitet er meg en gåte.

Fordi muskler tenner meg? Snakker ikke om kompatibilitet her altså 

Anonymkode: c14b9...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...