AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #21 Del Skrevet 17. september 2022 Pilga skrev (16 timer siden): om du får en klage fra dattera igjen, så sier du det til den nye dama... Ganske lurt faktisk, godt tips ! 😁 Anonymkode: fa24d...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #22 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan faktisk trekke paralleller til seksuelle overgrep når barnet gjentatte ganger må overhøre ens forelder ha sex med nye partnere i tid og utide. Så dette er viktig å ta opp med den forelderen det gjelder, kan jo i verste fall føre til at datteren ikke vil reise der lenger. Anonymkode: ba89a...5e0 Ja han risikerer jo at hun syns det er så ubehagelig at hun ikke vil dra dit lenger. Å da tipper jeg far kommer til å steile og ikke se problemet i det hele tatt fordi han tar det som et personlig angrep og ikke som et resultat av oppførsel Anonymkode: 53240...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #23 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske lurt faktisk, godt tips ! 😁 Anonymkode: fa24d...41f Ts her. Off…hun sier det er henne hun hører 🙈 Har sendt en melding til far, null svar. Får vel vurdere hun om det gjentar seg Anonymkode: 600bd...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. september 2022 #24 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva ville du gjort? Datteren min på 12 år forteller at hun hører far og hans nye kjæreste ha sex. Hun sier hun blir vekket om nettene av lydene og synes det er veldig ekkelt. Hun vil ikke si noe til far selv om dette. Dette har skjedd tidligere, hvor jeg fortalte han det og ba han ta litt hensyn. Burde jeg si i fra på nytt? Han vil bli lite fornøyd med at jeg blander meg. Anonymkode: 600bd...49b huff. Stakkars. Kan tenke meg at dette er sykt kleint for henne. Du fpr be de dempe lydnivået Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #25 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Off…hun sier det er henne hun hører 🙈 Har sendt en melding til far, null svar. Får vel vurdere hun om det gjentar seg Anonymkode: 600bd...49b Ja, send mld til hun nye dama. Anonymkode: 465f8...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. september 2022 #26 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet han kommer til å bli så sint og tro det jeg som har presset dette ut av datteren vår, hvis jeg sier noe. Prøvde å foreslå for datteren min at hun kanskje kan sende en sms selv hvis hun synes det er vanskelig å si. Det hører med at dette er en helt ny kjæreste og at det heller ikke har blitt snakket om om de er kjærester. De sier de kun er gode venner og da blir hun så forvirret og sint og forstår ikke helt hvorfor de da har sex osv. b Anonymkode: 600bd...49b foreslå for datteren din at du låner hennes tlf og later som at mld er fra henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilga Skrevet 17. september 2022 #27 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Off…hun sier det er henne hun hører 🙈 Har sendt en melding til far, null svar. Får vel vurdere hun om det gjentar seg Anonymkode: 600bd...49b Du kan simpelthen si til han at om du ikke kan ha en dialog med han om det/Få svar av han på at han har skjønt det, så er du nødt å snakke med den nye dama om det. Da bør det bli stopp ganske så raskt! Mannfolk er ofte egoistiske ved sex o.l, mens kvinner bør ha en liten ekstra tanke for barn så hun er kanskje den som hadde tatt den beskjeden mest seriøst.. Jeg veit med meg selv at jeg hadde syntes dette var sykt flaut om jeg hadde fått høre det av den nye dama! og jeg hadde i alle fall skjerpa meg. Skikkelig turn off å få en slik melding av xn om at barnet hører ting da det overnatter hos barnefar.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #28 Del Skrevet 19. september 2022 Nei det har dere ikke noe med, kjøp heller noe ørepropper til henne Anonymkode: c9651...431 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 19. september 2022 #29 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei det har dere ikke noe med, kjøp heller noe ørepropper til henne Anonymkode: c9651...431 Åå, om det bare var mulig med "tommel ned"! Du skulle fått ti stk av meg, minst! (Men det er jo heller ikke mulig), sukk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #30 Del Skrevet 19. september 2022 Hun har all min sympati! Min far var like hensynsløs da jeg var på den alderen. Jeg syntes det var helt grusomt. Jeg var i tillegg i den alderen der man begynner å bli nysgjerrig på egen seksualitet, så det forsterket ubehaget. Jeg sluttet å dra til pappa, og fant på alle mulige dumme unnskyldninger for å slippe, for jeg turte ikke si noe til noen. Jeg skammet meg masse over dette, og hadde det veldig vanskelig lenge. Vet ikke om datteren din kan prøve å be om å få bytte soverom, hvis det er et soverom som er lenger unna? Jeg prøvde å be om det men klarte ikke komme opp med en god nok grunn til å få det, så det ble aldri noe av. Anonymkode: 09773...02b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #31 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.03): Jeg vet han kommer til å bli så sint og tro det jeg som har presset dette ut av datteren vår, hvis jeg sier noe. Prøvde å foreslå for datteren min at hun kanskje kan sende en sms selv hvis hun synes det er vanskelig å si. Det hører med at dette er en helt ny kjæreste og at det heller ikke har blitt snakket om om de er kjærester. De sier de kun er gode venner og da blir hun så forvirret og sint og forstår ikke helt hvorfor de da har sex osv. b Anonymkode: 600bd...49b La han bli sint da. Skriv bare til han at dattera blir vekket pga sexlydene de lager og at hun ikke liker det. Anonymkode: c879c...a40 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #32 Del Skrevet 19. september 2022 Stakkars jentunge. Be han skjerpe seg. Sånt er ubehagelig og ekkelt for voksne, for unger er det traumatiserende. Anonymkode: c2f6b...b27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #33 Del Skrevet 19. september 2022 Send en sms til dama hans. Damer er vel egentlig ganske mye enklere å forholde seg til enn mannfolk når det kommer til sex. Anonymkode: 94543...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #34 Del Skrevet 19. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei det har dere ikke noe med, kjøp heller noe ørepropper til henne Anonymkode: c9651...431 Ærlig talt! Her er det den gamle grabukken som skal ta hensyn, ikke den stakkars ungen som får nattesøvnen ødelagt av kåt uling. Anonymkode: 5f2b6...a8d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #35 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det har dere ikke noe med, kjøp heller noe ørepropper til henne Anonymkode: c9651...431 Datteren har alt med dette å gjøre så lenge hun blir holdt våken og opplever ubehag av bråket til to voksne som har sex. Anonymkode: 53240...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #36 Del Skrevet 20. september 2022 Myre skrev (23 timer siden): Åå, om det bare var mulig med "tommel ned"! Du skulle fått ti stk av meg, minst! (Men det er jo heller ikke mulig), sukk! ser ikke problemet , mye man kan orde i steden Anonymkode: c9651...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå