AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hva ville du gjort? Datteren min på 12 år forteller at hun hører far og hans nye kjæreste ha sex. Hun sier hun blir vekket om nettene av lydene og synes det er veldig ekkelt. Hun vil ikke si noe til far selv om dette. Dette har skjedd tidligere, hvor jeg fortalte han det og ba han ta litt hensyn. Burde jeg si i fra på nytt? Han vil bli lite fornøyd med at jeg blander meg. Anonymkode: 600bd...49b 2 1
Pilga Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Fortell det igjen! Men hver forsiktig med hvordan du sier det. Det må være veldig spesifisert dithen at det er dattera di som blir plaget av det! og hun alene. Her må du nok trå forsiktig, for det er tydelig at han tar dette som kritikk ettersom han blir sur Men det viktigste er dattera deres! og hvis det ikke gir seg så hadde jeg faktisk sagt til x`n at om du får en klage fra dattera igjen, så sier du det til den nye dama... 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Er bare å si at deres felles datter hører dere har høylydt se når hun er hos dere og syns det er ubehagelig. Kan dere tenke litt på det neste gang hun er der? Anonymkode: fab7a...a2a 10
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Kan hun bruke ørepropper? Anonymkode: b7b67...247
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kan hun bruke ørepropper? Anonymkode: b7b67...247 Helt seriøst, jeg tenker et voksent par kan spare seg hvis det gjør barnet ukomfortabelt og det sier det er ekkelt. Hun er ikke der hele tiden, de får dempe seg til helt stille eller vente med sex til når hun er hos mor. Anonymkode: cbe93...dbd 48 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan hun bruke ørepropper? Anonymkode: b7b67...247 Er du seriøs??? Ett barn på 12år skal slippe å forholde seg til høylydt sex fra far... Her ber TS han roe seg litt ned for datteren syns det er ubehagelig og tørr ikke si det selv, forståelig nok! Far må skjerpe seg! Anonymkode: ded7f...26b 15 9
Guppy88 Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du seriøs??? Ett barn på 12år skal slippe å forholde seg til høylydt sex fra far... Her ber TS han roe seg litt ned for datteren syns det er ubehagelig og tørr ikke si det selv, forståelig nok! Far må skjerpe seg! Anonymkode: ded7f...26b Barnet forteller at det hører lyder om natten. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med høylydt sex. Det kan være en kirkene seng og pusting. Hva hadde du sagt hvis det var barnets foreldre og de bodde i en 3-roms leilighet? At de måtte vente til barnet har flyttet ut? 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kan hun bruke ørepropper? Anonymkode: b7b67...247 Fantastisk forslag. Kanskje de kan be henne gå ut av huset til alle døgnets tider om det plager henne? Anonymkode: f3d1f...42b 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 Guppy88 skrev (33 minutter siden): Barnet forteller at det hører lyder om natten. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med høylydt sex. Det kan være en kirkene seng og pusting. Hva hadde du sagt hvis det var barnets foreldre og de bodde i en 3-roms leilighet? At de måtte vente til barnet har flyttet ut? Barnet forteller at hun hører de har høylydt sex.. Anonymkode: ded7f...26b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 Jeg syns det er bra hun sa fra, jeg husker å ha hørt mine foreldre og DET var ekkelt det Anonymkode: 03109...b02 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Barnet forteller at hun hører de har høylydt sex.. Anonymkode: ded7f...26b Hvor leser du det? Det står at barnet hører at de har sex Anonymkode: 53240...864 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 Guppy88 skrev (2 timer siden): Barnet forteller at det hører lyder om natten. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med høylydt sex. Det kan være en kirkene seng og pusting. Hva hadde du sagt hvis det var barnets foreldre og de bodde i en 3-roms leilighet? At de måtte vente til barnet har flyttet ut? At de ikke må lage så mye lyd, at de kan gjøre det når barnet ikke er der Anonymkode: 70eb5...496 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 Foreslår en liten sms: Hei. Ida har en del ganger fortalt at hun våkner av lyder fra voksenrommet på natta 😄. Tenkte dere ville vite det, for hun vil ikke si noe til dere selv. Sorry, ikke meningen å blande meg, men Ida synes det er litt vrient å forholde seg til. Hilsen Torill Anonymkode: 6ae81...6e9 9 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor leser du det? Det står at barnet hører at de har sex Anonymkode: 53240...864 Ts her, i overskriften kan man lese det. Høylydt sex. Hun har flere ganger sagt at hun blir vekket av det om natten og at hun hører både pappa og hun i tillegg til andre lyder.. Anonymkode: 600bd...49b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 Jeg vet han kommer til å bli så sint og tro det jeg som har presset dette ut av datteren vår, hvis jeg sier noe. Prøvde å foreslå for datteren min at hun kanskje kan sende en sms selv hvis hun synes det er vanskelig å si. Det hører med at dette er en helt ny kjæreste og at det heller ikke har blitt snakket om om de er kjærester. De sier de kun er gode venner og da blir hun så forvirret og sint og forstår ikke helt hvorfor de da har sex osv. b Anonymkode: 600bd...49b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet han kommer til å bli så sint og tro det jeg som har presset dette ut av datteren vår, hvis jeg sier noe. Prøvde å foreslå for datteren min at hun kanskje kan sende en sms selv hvis hun synes det er vanskelig å si. Det hører med at dette er en helt ny kjæreste og at det heller ikke har blitt snakket om om de er kjærester. De sier de kun er gode venner og da blir hun så forvirret og sint og forstår ikke helt hvorfor de da har sex osv. b Anonymkode: 600bd...49b Jeg syns ikke du skal presse barnet til å sende en sms selv om hun syns det er vanskelig. Er irrelevant om han blir sint på deg tenker jeg. Anonymkode: cbe93...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns ikke du skal presse barnet til å sende en sms selv om hun syns det er vanskelig. Er irrelevant om han blir sint på deg tenker jeg. Anonymkode: cbe93...dbd Ja, jeg er litt i tvil. Synes det er fint å lære seg å si i fra selv om ting man ikke synes er greit også. Sette grenser. Men, denne situasjonen er kanskje litt vel sensitiv.. hun synes det er veldig flaut. Ts Anonymkode: 600bd...49b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er litt i tvil. Synes det er fint å lære seg å si i fra selv om ting man ikke synes er greit også. Sette grenser. Men, denne situasjonen er kanskje litt vel sensitiv.. hun synes det er veldig flaut. Ts Anonymkode: 600bd...49b Ja, akkurat denne situasjonen tenker jeg man ikke trenger å lære av Det er sikkert det «kleineste og ekleste» hun har opplevd. Anonymkode: cbe93...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, jeg er litt i tvil. Synes det er fint å lære seg å si i fra selv om ting man ikke synes er greit også. Sette grenser. Men, denne situasjonen er kanskje litt vel sensitiv.. hun synes det er veldig flaut. Ts Anonymkode: 600bd...49b Akkurat dette trenger ikke barnet ditt å lære noe av. Si ifra til far at han får ta seg sammen å ta hensyn til ungen sin. Anonymkode: 53240...864 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 Man kan faktisk trekke paralleller til seksuelle overgrep når barnet gjentatte ganger må overhøre ens forelder ha sex med nye partnere i tid og utide. Så dette er viktig å ta opp med den forelderen det gjelder, kan jo i verste fall føre til at datteren ikke vil reise der lenger. Anonymkode: ba89a...5e0 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå