AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Vi ble kjent for noen måneder siden. Tilbragt litt tid sammen, som venner, super kjemi og uten tvil en tiltrekning der (ja, sånt merker man). Men så har jeg spurt noen ganger i det siste om vi skal møtes igjen, og da er det plutselig nei, vet liksom ikke helt om det passer, kan nok egentlig ikke det....litt sånn ullent. I stedet for at jeg blir giret av det, blir jeg irritert, så jeg endte opp med å sende en snap der jeg sa at hvis det er sånn han skal oppføre seg, så takker jeg for meg, da må han ha lykke til videre Hehe, sikkert ikke like lurt, men det gjorde jeg. Det som da skjedde er jo at han snur helt om. Da sender han plutselig melding og sier at det var ikke sånn ment og han vil gjerne treffes og kom til og med med forslag om tid og sted. Jeg skal treffe han i morgen , men får følelsen av at han enten er usikker, eller at han leker med meg eller at han prøver finne ut hvor viktig han er for meg? Jeg vetta søren, eller gjør han seg kostbar? Er det ikke litt typisk at menn spiller litt kostbare av og til? Kan det at han plutselig vil se meg likevel bety interesse fra hans side, da? jeg river meg i håret av slikt.... Anonymkode: 21045...afb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Dere kjenner hverandre knapt, så kommunikasjonen må nødvendigvis bli litt hakkete i starten. Du har vært tydelig med ham, han tok initiativ, så nå får dere bare møtes og ta det fra der. Anonymkode: f73ad...985 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Syns du takla han bra. Så glad å se noen som sier ifra på sånn tull. Er så dårlig til det selv, fint og forbilledlig å se andre som får det til. Anonymkode: c99e9...fce 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Har ikke inntrykk av at menn spiller kostbare men den oppførselen man kanskje sammenligner med å spille kostbar er fordi de rett og slett ikke er så interessert. Anonymkode: b1f5c...3d7 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke inntrykk av at menn spiller kostbare men den oppførselen man kanskje sammenligner med å spille kostbar er fordi de rett og slett ikke er så interessert. Anonymkode: b1f5c...3d7 Men i denne eksakte situasjonen, hvis han ikke var noe som helst interessert i TS, hadde det ikke da vært lettere for ham å bare resignere, være taus og takknemlig for at hun snudde ryggen til? Han kom jo tilbake til henne og ville treffes. For meg tyder det på interesse, og jeg er mann. Jeg tror han ble redd for å miste henne eller i det minste miste en sjanse til å bli bedre kjent. For ja det er typisk oss menn å bli litt kostbare, overlegne, arrogante og til og med ignorerende tidvis, bare for å vise at vi har overtak eller skjule en usikkerhet. Lykke til ts, vennlig hilsen mann på 39 Anonymkode: 5dfc8...827 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå