Gå til innhold

Demotiverende kroppsanalyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ts her.

I dag dro jeg tilbake og tok en times treningsøkt, og er fast bestemt på å forsette 🙂 Takk for mange gode svar!

Anonymkode: be401...bd7

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en analyse en gang da jeg skulle begynne å trene. Skulle få en gratis PT-time og da plasserte PT’en meg på en slik vekt. 

Dette er mange år siden, jeg var ca 23 år. Men husker resultatet godt. Jeg hadde 27% i fettprosent. Jeg fikk totalt sjokk. Jeg har vært ganske slank hele livet, men har aldri trent. Er 163, og på mitt tyngste veide jeg 56 kilo. Husker ikke hva jeg veide akkurat den perioden, men det var ikke på mitt tyngste. Vil tippe 52-53 kilo. Så jeg trodde ikke det var mulig å ha så høy fettprosent. 

Klarte ikke å gå dagen etter PT-timen, og dro heller aldri tilbake til senteret. Har heller ikke trent, verken før eller etter timen. Holder meg stabilt på 50 kilo. Hadde vært interessant å se om fettprosenten fortsatt er 27😅

Anonymkode: 71fcb...880

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tok en analyse en gang da jeg skulle begynne å trene. Skulle få en gratis PT-time og da plasserte PT’en meg på en slik vekt. 

Dette er mange år siden, jeg var ca 23 år. Men husker resultatet godt. Jeg hadde 27% i fettprosent. Jeg fikk totalt sjokk. Jeg har vært ganske slank hele livet, men har aldri trent. Er 163, og på mitt tyngste veide jeg 56 kilo. Husker ikke hva jeg veide akkurat den perioden, men det var ikke på mitt tyngste. Vil tippe 52-53 kilo. Så jeg trodde ikke det var mulig å ha så høy fettprosent. 

Klarte ikke å gå dagen etter PT-timen, og dro heller aldri tilbake til senteret. Har heller ikke trent, verken før eller etter timen. Holder meg stabilt på 50 kilo. Hadde vært interessant å se om fettprosenten fortsatt er 27😅

Normal fettprosent for kvinner er jo mellom 21% og 32 % så det  gjør du nok. 

https://www.roede.com/magasinet/artikkel/alt-du-trenger-a-vite-om-fettprosent/

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har samme høyde, og du har min idealvekt :) Lurer på om du vet ca hvor mange kalorier du ligger på? 

Anonymkode: 34d80...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...