AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Jeg har akkurat oppdatert både telefon og apple tv til ios 16. På appel tven min nå inne på; brukere og kontoer» -> Mitt navn -> Apple-ID-innstillinger -> Oppdater Apple-ID Jeg kan velge Oppdater med iPhone eller Ikke nå. Men det fungerer ikke. Telefonen står på «kobler til», før den så sier at det ikke går og at jeg må prøve igjen senere. Jeg kan fortsatt bruke apple iden min som før på apple tv, prøvde å kjøpe en film, og det gikk. Men vet ikke helt hva denne nye tilkoblingen skal være. Står at «noen kontotjenester er ikke tilgjengelige før du logger på igjen». Lurer på hvorfor jeg ikke bare kan få lov til å enkelt «logge på», og må bruke telefon eller ipad til å gjøre det. Ikke alle eier en iphone eller ipad, så hva med dem? Trodde ikke apple tv skulle være avhengig av at man hadde en telefon i samme merke… Om noen har fått dette til, gjerne fortell meg hvordan. For jeg får det ikke til å fungere. Anonymkode: 58a02...c9c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Glem det, når man spør om hjelp etter å ha prøvd i 30 minutter, er da man får det til. Plutselig fungerte det. Hva jeg gjorde? Si det. Den gamle restart? Eller av og på med strøm? Internett? Hvem vet 😅 Anonymkode: 58a02...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå