Gå til innhold

Date en mye yngre mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 47 og han er 35. 
Har spurt han flere ganger om han virkelig ønsker å fortsette med å date meg. Har møttes 3 ganger til nå. Ikke hatt sex, siden det har vært dater i offentlig rom. 
Jeg trives veldig godt sammen med han, og vi har mye å snakke om. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på at han er så mye yngre enn meg. 

Jeg har voksne barn, begge er i begynnelsen av 20-årene. Han har ikke egne barn og ønsker seg heller ikke barn.

Nå har jeg blitt invitert på hyttetur i morgen, og med overnatting til søndag.

Kan dette bli noe bra?

Anonymkode: 43ba7...efe

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er menn. Tiden vil vise om han mener alvor med deg eller ikke. Etter å ha lest her så virker det som at alderen har lite å si. Det er hans personlighet som teller og du vil se om han er en bra mann eller ikke om en stund. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også 47 og i en ganske lik situasjon som deg og har mange av de samme tankene. Har bestemt meg for å prøve, for jeg synes det blir så stusselig og bare gi det opp pga aldersforskjellen. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 70b74...ed4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er også 47 og i en ganske lik situasjon som deg og har mange av de samme tankene. Har bestemt meg for å prøve, for jeg synes det blir så stusselig og bare gi det opp pga aldersforskjellen. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 70b74...ed4

Ja det blir kanskje litt stusslig å gi opp bare pga. aldersforskjellen.

Takk. Lykke til til deg også😊

• Hjerte 2
Skrevet

Samme her er 53 og han er 39 vi er like rare begge to. 😂

Anonymkode: ab5b9...d6f

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Det kan men vent lenge med sex for å være sikker på at du ikke bare er hans "eldre milf knull" fantasi

Anonymkode: b1726...c8e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 47 og han er 35. 
Har spurt han flere ganger om han virkelig ønsker å fortsette med å date meg. Har møttes 3 ganger til nå. Ikke hatt sex, siden det har vært dater i offentlig rom. 
Jeg trives veldig godt sammen med han, og vi har mye å snakke om. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på at han er så mye yngre enn meg. 

Jeg har voksne barn, begge er i begynnelsen av 20-årene. Han har ikke egne barn og ønsker seg heller ikke barn.

Nå har jeg blitt invitert på hyttetur i morgen, og med overnatting til søndag.

Kan dette bli noe bra?

Min bedre halvdel er 11 år yngre enn meg. Vi har vært samboere i 7 år og er fortsatt like forelsket❤️

Da vi traff hverandre tenkte jeg det ikke ville vare. Kom likevel frem til at han var så fin å henge med på alle områder, at jeg bare måtte nyte det så lengr det varte.

Kjærligheten er sjelden og livet er for kort til å ikke ta sjanser mens man har dem.

Så jeg vil absolutt anbefale deg til å gi det en sjanse😊 Plutselig viser der seg at det var mannen i ditt liv.

Ca 50% av alle forhold ender likevel. Alder er ikke nødvendigvis det som skiller dere🌸

Anonymkode: 04655...2c7

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Mitt personlige inntrykk er at mange menn er ikke så nøye på alderen på dama. Hverken oppover eller nedover, så lenge hun er flott, attraktiv, morsom å henge med.
Jeg tipper du tilhører den katagorien med kvinner som holder seg godt, og som derfor vil tiltrekke seg en yngre mann.

Han er tross alt 35. Da er man voksen og vet hva man vil ha. Han har helt sikkert veid opp forlemper og ulemper og funnet ut at du er verdt det! Og hva så om det bare ender med sex og ikke noe mer? Nyt livet. Bare lev. :)

Anonymkode: 154e7...47c

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det kan men vent lenge med sex for å være sikker på at du ikke bare er hans "eldre milf knull" fantasi

Anonymkode: b1726...c8e

Han kan jo like snart være min "knulle en ung og viril mann-fantasi"😜

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mitt personlige inntrykk er at mange menn er ikke så nøye på alderen på dama. Hverken oppover eller nedover, så lenge hun er flott, attraktiv, morsom å henge med.
Jeg tipper du tilhører den katagorien med kvinner som holder seg godt, og som derfor vil tiltrekke seg en yngre mann.

Han er tross alt 35. Da er man voksen og vet hva man vil ha. Han har helt sikkert veid opp forlemper og ulemper og funnet ut at du er verdt det! Og hva så om det bare ender med sex og ikke noe mer? Nyt livet. Bare lev. :)

Anonymkode: 154e7...47c

Ser på meg selv som helt normal. Men har venner i alle aldre, og lett for å omgås folk. 

Det frister veldig å bare leve ja!😊😊

• Hjerte 1
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Han sier at det ikke er aktuelt å få egne barn. Du har et godt inntrykk av han. Hva er da problemet tenker jeg. Gi nå fyren en sjanse. Kanskje blir det dere to etter hvert, og det må jo i så fall være positivt. 

Skrevet
Wrightandrong skrev (9 minutter siden):

Han sier at det ikke er aktuelt å få egne barn. Du har et godt inntrykk av han. Hva er da problemet tenker jeg. Gi nå fyren en sjanse. Kanskje blir det dere to etter hvert, og det må jo i så fall være positivt. 

Problemet sitter nok mest i mitt eget hode, og er kun der siden han er så mye yngre enn meg. 

• Liker 1
Gjest Wrightandrong
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Problemet sitter nok mest i mitt eget hode, og er kun der siden han er så mye yngre enn meg. 

Forstår at du kan være litt bekymret, men tror nok samtidig at han vet hva han vil. Det gjelder å ikke overtenke vet du. 

Endret av Wrightandrong
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tro meg, det vil gå over etter en stund🙂 Men ja det vil være mange tanker som svirrer i starten😌

Anonymkode: 04655...2c7

• Liker 2
Skrevet
Wrightandrong skrev (19 minutter siden):

Forstår at du kan være litt bekymret, men tror nok samtidig at han vet hva han vil. Det gjelder å ikke overtenke vet du. 

Han er jo veldig tydelig på hva han vil, så tankene går nok mer på hva andre mener om det. Dessverre.

• Hjerte 1
Gjest Wrightandrong
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han er jo veldig tydelig på hva han vil, så tankene går nok mer på hva andre mener om det. Dessverre.

Begge parter er godt voksne mennesker, som har sin individuelle rett til å styre sitt eget liv. Hva andre synes om deres forhold er av null betydning. Trives dere i hverandres selskap, tenker jeg helt oppriktig at dere bare bør fortsette. Det er jo litt trist å eventuelt gå glipp av sin livs store kjærlighet, fordi man er redd for hva nabokjerringa måtte mene om saken. 

Endret av Wrightandrong
Skrevet
Wrightandrong skrev (4 timer siden):

Nyt livet .. statistisk lever damer lengre så yngre menn er fint

Anonymkode: ab5b9...d6f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han kan jo like snart være min "knulle en ung og viril mann-fantasi"😜

Ikke sant! 

Det er mange her som drar konklusjonen at det alltid er mannen som "utnytter" kvinnen, det er alltid mannen som "bruker" oss som tømmestasjon etc

Hvem er dere som alltid hevder det? 😅

Det finnes faktisk den type relasjoner som er gjensidige, at vi begge får noe ut av relasjonen, selv om det bare er god sex.

Begrepet tømmestasjon..., da ser jeg for meg tre jukk og ferdig. Men sånn sex hadde jeg ikke gidder møte mennesket igjen.  Finnes det noen som gidder det?

Anonymkode: 83d4e...596

• Liker 2
Skrevet

Folk er så opptatt av alder. Hvis dere ikke visste alderen til hverandre, hadde dere hatt det bra sammen?

Alt kommer an på hvor begge 2 er i livet og om det passer dere begge, hvis det kun er tallet som det står på, så er det lite å finne galt med hverandre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke sant! 

Det er mange her som drar konklusjonen at det alltid er mannen som "utnytter" kvinnen, det er alltid mannen som "bruker" oss som tømmestasjon etc

Hvem er dere som alltid hevder det? 😅

Det finnes faktisk den type relasjoner som er gjensidige, at vi begge får noe ut av relasjonen, selv om det bare er god sex.

Begrepet tømmestasjon..., da ser jeg for meg tre jukk og ferdig. Men sånn sex hadde jeg ikke gidder møte mennesket igjen.  Finnes det noen som gidder det?

Anonymkode: 83d4e...596

Vi kvinner skal tydeligvis ikke ha et behov for sex😅 
Sånn 3 jukk og ferdig-sex orker ikke jeg heller ha. Så han får nok bevise at han holder lengre enn det!😂

Men nå er sekken pakket, og hagla pusset. Klar for å jakte rype😊 Og kanskje en mann😉🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...