Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble jo heist opp av en mann i trapes, og så gjorde hun mye spretne srell der oppe i lufte, gikk ut i spagat og greier.

Men jeg synes klippingen var heller påtagelig (var klippet mellom hun ble heist opp og sprellene begynte, og et lengre klipp etter at hun var ferdig). Vi så ingen nærbilder (untatt når hun ble heist litt opp).

Var hun superflink i trapes, eller var det bare juks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette var ikke ekte. Jeg var i Spektrum og så dette live, og slik foregikk det i virkeligheten: Det var den svenske dama som var en del av showet som var kledd ut som Marion Ravn. Etter at hun var ferdig i trapesen gikk hun til pianoet og "spilte" litt før hun gikk og Marion Ravn kom inn og satt seg ved pianoet og begynte fra start.

Skrevet
Det var den svenske dama som var en del av showet som var kledd ut som Marion Ravn. Etter at hun var ferdig i trapesen gikk hun til pianoet og "spilte" litt før hun gikk og Marion Ravn kom inn og satt seg ved pianoet og begynte fra start.

Det skjønte jeg ikke helt.

Marion Ravn kom jo inn og ble heist litt opp?

Jeg synes det så uekte ut, og at "effekter" som å ta av seg skjørtet (for deretter å ta det på) ble benyttet for at det skulle se mer ekte ut. Men om det hadde vært ekte, så tror jeg de ville ha vist mer nærbilder og unngått å klippe så mye i forkant og etterkant, i og med at oppvisningen var ganske fancy. Hun var jo heller ikke svett eller andpusten (men det trenger jo ikke ha noe å si).

Skrevet

Den eneste klippingen som ble gjort ble gjort var ved pianoet, etter at den svenske dama hadde satt seg ved pianoet, vi så vel bare hendene først så vidt jeg husker. Det var ikke Marion Ravn som vi så kom inn for så å bli heist opp i trapesen.

Skrevet

Jeg tror også at media hadde blåst det opp i store dimensjoner dersom det virkelig var Marion Ravn som gjorde alt det sprellet.

Skrevet

og jeg som trodde hun faktisk var flink he he.....hvorfor gjøre det sånn for tv seerne når de i salen fikk se hva som virkeligg foregikk. ganske sløvt spør du meg. men så er jo marion sløv da....

Skrevet

Nei nå ble jeg skuffa og føler meg lurt... :ler:

Men ærlig talt: hva var vitsen med dette stuntet NÅR DET IKKE VAR EKTE???

Hallo...! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...