Gjest PARTREFFE Skrevet 22. oktober 2002 #1 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg lurer pa om gutten kan merke hvis jeg har vaert utro.. kan dere det? :cry:
Kristian (71) Skrevet 22. oktober 2002 #2 Skrevet 22. oktober 2002 Ja, klart vi gjør det.... det står stemplet utro i pannen din når du kommer hjem. Sorry, men jeg syns spørsmålet var en smule dumt og lurer på om du i det hele tatt har tenkt igjennom hva utroskap innebærer dersom du fundrerer på å være utro. Utroskap kan man oppdage på mange måter, og uansett hva du tar av forhåndsregler har du ingen garanti for at du ikke blir oppdaget. Spørsmålet er om du kan leve med hemmeligheten uten å røpe deg for partneren, om han vil oppdage dette selv eller høre det fra andre. Hva konsekvensen av utroskapet kan ingen svare deg på.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #3 Skrevet 22. oktober 2002 Takk Kristian!!!!!!!!! Nesten som om jeg skulle sagt det selv. :-?
Madison Skrevet 22. oktober 2002 #4 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg lurer pa om gutten kan merke hvis jeg har vaert utro.. kan dere det? Det er umulig å si,men jeg håper virkelig han gjør det på en eller annen måte. Man fortjener så mye bedre.
TheMan Skrevet 22. oktober 2002 #5 Skrevet 22. oktober 2002 Hvis du er sammen med en oppegående mann, da vil han ganske snart finne ut at du har vært utro ja... Sånn er det og sånn skal det være!
Kosejente Skrevet 24. oktober 2002 #6 Skrevet 24. oktober 2002 Tror faktisk d er lettere å skjule for en mann at man har vært utro enn det er å skjule d for en kvinne. Vi kvinner legger lettere merke til forandring i oppførsel osv...vi er mer observante på dette.....d er jo dette med den kvinnelige intuisjonen... Jeg merker med en gang hvis mannen min prøver seg på en "hvit løgn".. ( i andre sammenhenger enn utroskap da).... Det kommer jo også an på hvor "god" den utro er på å skjule evt. dårlig samvittighet også da....og på å oppføre seg naturlig....
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #7 Skrevet 24. oktober 2002 Syns også at det var et litt pussig spørsmål. Det kommer vel helt an på både hvor observant mannen er, og hvor flink du er til å late som ingenting. Min mann har i allefall ikke merket NOE som helst, kanskje han ikke er så oppegående....
Gjest pp Skrevet 21. november 2002 #8 Skrevet 21. november 2002 Det kommer jo mye an på damen og da, noen klarer ikke å lyve, andre er kjempeflinke til dette.. Jeg har selv innebygd radar på slikt, men enkelte karer VIL ikke skjønne, skjønner..? Enkelte sannheter smerter, og man lurer seg selv. Easy way out. Uansett, utroskap er jo så unødvendig, bruk heller tid på å kommuniser og utforske seksualiteten din med partneren, kanskje partneren til og med blir med på en trekant el. noe. Man vet aldri
Gjest chimp Skrevet 21. november 2002 #9 Skrevet 21. november 2002 Han vil GARANTERT skjønne det blir han smittet m kjønnssykdom. Har du tatt noen forholdsregler her??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå