AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Del Skrevet 16. september 2022 Er det noe innen friluft/sport, spille instrument, sosiale sammenkomster.etc..? Anonymkode: 64085...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Del Skrevet 16. september 2022 Per i dag er det hovedsaklig gaming matlaging, sex og hage. Har også andre interesser min har ikke hatt tid. Anonymkode: c5731...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Del Skrevet 16. september 2022 Har hatt mange interesser før. Nå har jeg ingen igjen, finner ingen nye heller. Er generelt demotivert tror jeg. Anonymkode: 64085...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Del Skrevet 16. september 2022 Alle telle-trådene her på Kvinneguiden!! Anonymkode: a3a54...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Del Skrevet 16. september 2022 Ordinære fritidsaktivteter alene har jeg ikke. Men jeg går på en god del fotballkamper i Eliteserien. Det blir det på søndag også. Anonymkode: d33bf...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 16. september 2022 #6 Del Skrevet 16. september 2022 Trener på treningssenter 2 ganger i uken, svømmer annahver lørdag, mye ute i naturen, plukker sopp og bær, hekler, strikker, leser bøker, ser film, skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Del Skrevet 16. september 2022 Løper og strikker Anonymkode: 79de5...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. september 2022 #8 Del Skrevet 16. september 2022 Pilates engang i uka, Reiki meditasjon en gang/uka, gå turer, film, skriving, synging, dyr, lese bøker, eurovision song contest, det paranormale. . Deltar på sosiale sammenkomster inne i mellom. Vurderer å begynne på treningssenter 2 -3 ganger i tillegg men da må jeg nok kutte ut pilates og reiki meditasjon. Prøver maks å være opptatt på kvelden 2 ganger i uka, da min prioritering i hovedsak går til en 2 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå