AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Risikoene med dette skremmer meg litt. Noen som har erfaring? Jeg kommer til å bli fulgt opp med vekstkontroller. Hvordan er det med fødsel? Er det igansettelse før termin eller har det ikke noe påvirkning på det? Anonymkode: 89b2e...6ac
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Hvordan oppdaget de dette? Jeg fikk først beskjed om dette da barnet var født, samt at det ikke var rutine å sjekke for det. De sjekker jo blodgjennomstrømningen, og den var fin på ultralyd. Barnet mitt var helt gjennomsnittlig, men symfysemålet lå under snittet, men det er det sikkert andre grunner til, som bl.a at jeg ikke fikk så stor mage. Fødselen min gikk forøvrig ikke så bra, da den endte i hastekeisersnitt bl.a pga treg fremgang. Jeg fikk beskjed om at de ikke helt visste grunnen til at det gikk galt, men den marginalt festede navlesnoren kunne være årsaken eller medvirkende årsak. Det var noe med at det ble vanskeligere for barn og morkake å bevege seg nedover, når festet ikke var der det skulle. Anonymkode: 911a7...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå