AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Fordi jeg har fått avslag på gruppebehandling tidligere fordi de mente jeg var for dårlig. Lurer på hva som er vanlig rundt om de fleste kun har gruppebehandling å tilby? (jeg vet man får individuell behandler i tillegg når man går i gruppe, men mente om det er vanlig at de har for de som kun kan gå i individuell terapi) Anonymkode: bd192...d45
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Både individuell og/eller gruppe er vanlig. Kommer an på diagnose og symptomtrykk. Anonymkode: 407b3...b2e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Jeg går i individuell terapi to ganger i uka,men ingen gruppeterapi Anonymkode: b0946...2eb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Tror det bare er individuell terapi i min kommune. Måtte reise til en av nabokommunene hvis vi skulle ha gruppeterapi. Det er vel sånn at for noen sykdommer og tilstander så er det gruppeterapi som virker best og da er det dette man får tilbud om. Anonymkode: 0186c...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå