AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #21 Del Skrevet 16. september 2022 Litt kjip ja 😅 Anonymkode: 3e87a...5f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #22 Del Skrevet 16. september 2022 Du skriver det selv - du har nok med deg selv. Da må du ta konsekvensene senere i livet når ingen prioriterer å bruke tid på deg. Seriøst, en 8-åring er såpass stor at man ikke blir sliten av å ha besøk. Kjenner jeg blir trist på vegne av barn og barnebarn at du ikke vil bruke noen timer per uke i en kort periode 🥲 Anonymkode: 441f6...12a 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #23 Del Skrevet 16. september 2022 Du er forjævlig kjip. Anonymkode: 70e2d...dde 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #24 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg personlig hadde sagt ja uten å nøle. Men jeg får energi av å være med familien min. Har selv en mor som trenger mye alenetid. Og det har jeg selv opplevd som ganske kjipt til tider. Det er jo ikke snakk om for alltid liksom. Anonymkode: c50d5...164 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #25 Del Skrevet 16. september 2022 Olaug Olsen skrev (6 minutter siden): Her tenker jeg mor og far må finne ordninger med sine arbeidsgivere, som fungerer så lenge streiken varer. Kan de ikke det, har de valgt feil jobber... Det går faktisk ut over barna, når foreldre er altfor materialistiske. Stakkars gutt! Herregud - trolleri trollera 🥸 Anonymkode: a3a2e...05e 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #26 Del Skrevet 16. september 2022 Ja, du er kjip! Det var snakk om noen timer innimellom (altså, ikke daglig pass), og et stort barn som i hovedsak vil ha selskap. Foreldrene er på jobb (altså ikke ute å morer seg), og streiken er ikke akkurat noe som skjer ofte, som man kunne forutse (de har jo virkelig full streikekasse, så ikke noe de gjør ofte). Så absolutt kjip mtp hva du ble spurt om. Anonymkode: fdd8f...7ef 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #27 Del Skrevet 16. september 2022 Eh ja, litt kjip! Hvis dette er reelt så er du verdens kjipeste bestemor. Kan ikke regne det for bestemor egentlig, for en bestemor skal si ja til at kidden kan komme og brette tøy og se på televisjon med hu bæssmor. Anonymkode: f9ba5...351 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #28 Del Skrevet 16. september 2022 Du er ei veldig kjip "bestemor", ja. Anonymkode: 7534c...cfb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #29 Del Skrevet 16. september 2022 Olaug Olsen skrev (7 minutter siden): Her tenker jeg mor og far må finne ordninger med sine arbeidsgivere, som fungerer så lenge streiken varer. Kan de ikke det, har de valgt feil jobber... Det går faktisk ut over barna, når foreldre er altfor materialistiske. Stakkars gutt! Materialistiske? Forstod ikke. Hun kan ikke ta med barn hjem, jobber som bhg lærer. Mannen har også en jobb det ikke går. Anonymkode: 7b9f1...f0c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #30 Del Skrevet 16. september 2022 3.trinn-barna fyller 9 i år. Ditt barnebarn på 8 er på fjerdetrinn? Slekter på farmor kanskje. Anonymkode: d5fdd...506 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #31 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg synes det høres helt sykt ut. Glad våre foreldre ikke er så egoistiske og setter lite pris på tid med barnebarn. Anonymkode: 221de...41a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #32 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3.trinn-barna fyller 9 i år. Ditt barnebarn på 8 er på fjerdetrinn? Slekter på farmor kanskje. Anonymkode: d5fdd...506 Med mindre de er født fra august til desember... da fyller de 8 i tredje klasse. Anonymkode: df6e0...aba 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #33 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3.trinn-barna fyller 9 i år. Ditt barnebarn på 8 er på fjerdetrinn? Slekter på farmor kanskje. Anonymkode: d5fdd...506 Han fyller i november......... Anonymkode: 7b9f1...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #34 Del Skrevet 16. september 2022 Håper de ikke gidder å hjelpe deg heller når du blir gammel og ikke klarer alt selv. Anonymkode: 221de...41a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #35 Del Skrevet 16. september 2022 Ja du er kjip Anonymkode: 7441a...c88 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #36 Del Skrevet 16. september 2022 Ja, hva tenker du om svarene du har fått her? Dessverre har du allerede gjort uopprettelig skade ved å være så avvisende, og jeg vil tro at med stor sannsynlighet så vil forholdet til din sønn og svigerdatter være preget av dette fremover. Jeg hadde iallefall blitt veldig såret og du måtte gjort helomvending pluss litt til om jeg skulle tro på at du oppriktig var glad i oss. Anonymkode: 441f6...12a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #37 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Svigerdatter har ikke så mye familie, og jobber i samfunnskritisk yrke uten mulighet for hjemmekontor. Min sønn har en type jobb hvor man ikke kan ha med barn. De har et barn på 8 år, som nettopp har sluttet på Sfo. Altså han gikk frem til han begynte i 4. ,og de bruker ikke Sfo mer. Han er hjemme alene fra skoleslutt til foreldrene kommer hjem. Nå er det streik, og gutten må være alene hele dagen. Dette forstår jeg er lenge. Svigerdatter sender meg melding å spør om gutten kan være noen timer sammen med meg innimellom, og at jeg kan kjøre han hjem før kveldsvakt. Jeg jobber i butikk ,full stilling, kveldsvakter og er dau sliten og nok med meg selv. Jeg svarer at jeg tror ikke jeg orker hjelpe, men at jeg kan prøve ved krise. Hun svarer at han bare trenger litt selskap, og ikke underholdning. Er jeg kjip? Hun godtok svaret, men ikke hørt fra de på noen dager. De kan vel ordne seg med å ta ut fri eller ordne med andre foreldre?? Anonymkode: 7b9f1...f0c Da villje jeg hørt med sfo om de kan bet for 1mnd å ha hun der om du ikke kan. Anonymkode: 924e2...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #38 Del Skrevet 16. september 2022 Ja, jeg synes du er litt kjip. Det er en åtteåring, ikke en toåring som er slitsom å passe. Ikke hver dag, men et par dager i uka tenker jeg du kunne tatt. Anonymkode: 31eb0...e41 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #39 Del Skrevet 16. september 2022 Vi må klare oss selv pga meget egoiste besteforeldre. Men sånn er det vel idag. Selv vil de ha hjelp til alt.. Anonymkode: 924e2...17d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 16. september 2022 #40 Del Skrevet 16. september 2022 Jepp, du er utrolig kjip. Regner ikke med st du forventer hjelp om du skulle trenge det når du blir eldre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå