AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Boligen har ligget ute en måned, ingen bud. Den ligger til 5.1 mnok, som er litt over vårt budsjett. Hva hadde du lagt inn bud på? Anonymkode: 79f52...cb9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 4 000 000. For så å vente på motbud. Anonymkode: b5688...c9c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 4,7 om du vil ha sjanse til å få den. Anonymkode: 37bd1...03e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 4 er jo bare en vits. Det vil også føre til aversjon videre. Om dere virkelig vil ha denne; Ville bydd budsjettet. Og vært helt tydelig på at dette er maks. Om noen andre hiver seg på ville de gjort det uansett, det er en bevisst strategi. Så da får det bare være. Anonymkode: 0ac86...219 3
Gjest5656 Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 (endret) Det jeg har sett skje er at du byr det du har råd til eller litt under det for å "øke" til absolutt maks senere, det kan føles bedre for selger å vite at de har klart å skvise ut så mye de kan. Kanskje starter budet deres en budrunde siden det sendes ut SMS-er om at noen har lagt inn bud? Da får dere ikke objektet, men dere får i alle fall vite at dere hadde ikke kjangs. Det er viktig at eiendommen faktisk er verdt det de ber om, og at de ikke ber om for mye. Vet du med sikkerhet at det er noe galt eller at de ber om for mye så må du ikke by det dem ber om. Det kan hende at eiendommen er overpriset siden den ikke blir solgt. Endret 16. september 2022 av Gjest5656
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Gjest5656 skrev (1 time siden): Det jeg har sett skje er at du byr det du har råd til eller litt under det for å "øke" til absolutt maks senere, det kan føles bedre for selger å vite at de har klart å skvise ut så mye de kan. Kanskje starter budet deres en budrunde siden det sendes ut SMS-er om at noen har lagt inn bud? Da får dere ikke objektet, men dere får i alle fall vite at dere hadde ikke kjangs. Det er viktig at eiendommen faktisk er verdt det de ber om, og at de ikke ber om for mye. Vet du med sikkerhet at det er noe galt eller at de ber om for mye så må du ikke by det dem ber om. Det kan hende at eiendommen er overpriset siden den ikke blir solgt. Den er elendig stylet, kjipe fargevalg på veggene og stygge lamper f eks. Men det ser vi forbi. Veldig god standard og mye kan fikses med maling og muligens noen nye gulv. Den ble kjøpt for en million mindre for 6 år siden, og dette er ikke i Oslo liksom. Så jeg synes i utgangspunktet de ber om for mye… Budsjettet vårt er ca 4,7 inkludert omkostninger, så jeg er spent på om det blir godtatt med et bud på 4,6… Anonymkode: 79f52...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå