Gjest Pi Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Hei! Jeg vurderer å male veggene på soverommet mitt. Det er ca 12 kvadratmeter, kun ett "vanlig" vindu og nordvendt så det er ikke bra lys. Har også en nabo utenfor så jeg har gardinene alltid trukket for. Jeg har tenkt å bytte ut seng/småmøbler og kjøpe nye klesskap om et år eller to, så vegger er ikke avhengig av å matche noe. Gulvet er eikeparkett. Forslag?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Hei! Jeg vurderer å male veggene på soverommet mitt. Det er ca 12 kvadratmeter, kun ett "vanlig" vindu og nordvendt så det er ikke bra lys. Har også en nabo utenfor så jeg har gardinene alltid trukket for. Jeg har tenkt å bytte ut seng/småmøbler og kjøpe nye klesskap om et år eller to, så vegger er ikke avhengig av å matche noe. Gulvet er eikeparkett. Forslag? ← jeg har også nabo på utsiden, men jeg kjøpte kirsebærfarget trepersienner. Syns det ble penere enn å ha gardiner for hele tiden. Jeg malte i en lys farvel Den er litt dypere enn eggeskallfarvet.Oppe ved listen satte jeg på en tynn bord i samme farve, bare at det var litt gull i mønsteret. Så plukket jeg ut stoff i samme farve til gardiner og sengeteppe. bare at den ble litt dypere enn veggfarven. Kjøpte gullbånd(snorer med dusker) for å ha til siden av gardinene. Så kjøpte jeg fire puter med litt mønster,men bunnfarven var ganske lik den som var på veggen. ble veldig stilig.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 jeg har også nabo på utsiden, men jeg kjøpte kirsebærfarget trepersienner. Syns det ble penere enn å ha gardiner for hele tiden. Jeg malte i en lys farvel Den er litt dypere enn eggeskallfarvet.Oppe ved listen satte jeg på en tynn bord i samme farve, bare at det var litt gull i mønsteret. Så plukket jeg ut stoff i samme farve til gardiner og sengeteppe. bare at den ble litt dypere enn veggfarven. Kjøpte gullbånd(snorer med dusker) for å ha til siden av gardinene. Så kjøpte jeg fire puter med litt mønster,men bunnfarven var ganske lik den som var på veggen. ble veldig stilig. ← Ps. skjermene på nattbordslampene går i samme nyanser.
c",) Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Siden du har vindu mot nord kommer det ikke mye lys inn der. Du burde velge en farge som er varm og lys. Ellers er fargem man liker en smakssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå