AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Når jeg surfer med en hånd lener jeg undersiden av mobilen på lillefingeren og holder pekefinger, mellomfinger og ringfinger spredd utover baksiden av telefonen og scroller med tommelen. Problemet er at jeg har fått sånn herdet hud på lillefingeren og den begynner å bli skeiv av stillingen! 😬 Når jeg skriver holder jeg pekefingrene langs hver kant og lar baksiden av mobilen hvile på mellomfingrene mens tommelen trykker. Men hvordan kan jeg holde den når jeg surfer på en bedre måte? Må man ha sånn holdekloss bakpå dekselet? Er ikke det veldig i veien når man har mobilen i lomma og veska? Anonymkode: 93c83...f06
Guddla Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Holder på samme måte som deg man har ikke opplevd hard hud pga det. Bruker du telefonen ekstremt mye?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Skaff deg en button som man har på baksiden. Den trekkes ut under bruk og slås inn når man ikke trenger den, så den er egentlig ikke i veien Anonymkode: c4259...672
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Jeg har også fått «holdehakk» i lillefingeren, ser stor forskjell på høyre vs venstre lillefinger😅 Anonymkode: 3dc94...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Jeg har tommelen på venstre side og de andre fire fingrene på høyre side. Har aldri støttet opp med lillefingeren nederst. Prøv min måte, så slipper du træler. 😊 Anonymkode: 123ab...ecd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Jeg holder den ofte omtrent sånn som deg. Men bytter håndstilling ofte, så har ikke merket noe til noen finger som blir sliten. Ofte lar jeg også mobilen hvile på alle fingre untatt tommelen, dvs holder den mer horisontalt. Pluss andre varianter. Bytter som sagt ofte fingerstilling. Derimot blir jeg sliten/får vondt i musklene på innsiden av underarmene om jeg har brukt mobilen mye. Anonymkode: 820ff...53b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 18.04): Når jeg surfer med en hånd lener jeg undersiden av mobilen på lillefingeren og holder pekefinger, mellomfinger og ringfinger spredd utover baksiden av telefonen og scroller med tommelen. Problemet er at jeg har fått sånn herdet hud på lillefingeren og den begynner å bli skeiv av stillingen! 😬 Når jeg skriver holder jeg pekefingrene langs hver kant og lar baksiden av mobilen hvile på mellomfingrene mens tommelen trykker. Men hvordan kan jeg holde den når jeg surfer på en bedre måte? Må man ha sånn holdekloss bakpå dekselet? Er ikke det veldig i veien når man har mobilen i lomma og veska? Anonymkode: 93c83...f06 Du holder den helt riktig. Det du gjør feil er å bruke den for mye. En telefon er et hjelpemiddel, ikke en livsstil. Anonymkode: 77f59...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har tommelen på venstre side og de andre fire fingrene på høyre side. Har aldri støttet opp med lillefingeren nederst. Prøv min måte, så slipper du træler. 😊 Anonymkode: 123ab...ecd Du må enten ha massive hender eller en veldig liten telefon. Det er helt umulig å skrive når jeg holder mobilen sånn, scrolling går an men er vanskelig. Hele tommelen legger seg på skjermen, får ikke bøyd den. Og jeg har store hender til dame å være og har ikke spesielt stor telefon. Anonymkode: 820ff...53b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også fått «holdehakk» i lillefingeren, ser stor forskjell på høyre vs venstre lillefinger😅 Anonymkode: 3dc94...6b5 Samme her. Har et «stort» «hakk» i lillefingeren på ene siden, og litt hard hud. Det er permanent og går ikke vekk. Og ja, jeg bruker tlf MYE og har gjort det i flere år. Anonymkode: 012b4...f6a
Ænema Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 bruker popsocket. men sitter ikke med mobilen mer en en time tilsammen pr dag jeg så har ingen træl på fingrene.
Rhodiola Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til slettet innlegg. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå