Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #102 Skrevet 12. desember 2005 Venter spent jeg også! ← Gode filmer kommer det gjerne en oppfølger. den blir vel råere? hehe
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #103 Skrevet 12. desember 2005 Er ikke toer'n alltid dårligere enn ener'n da? :klø:
Annie Skrevet 12. desember 2005 #104 Skrevet 12. desember 2005 Men vi må jo få en avslutning på ener'n!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #105 Skrevet 13. desember 2005 Men vi må jo få en avslutning på ener'n! ← Blir som cæsar. Mister du slutten på en episode, så kommer du fort inn igjen.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #106 Skrevet 13. desember 2005 Blir som cæsar. Mister du slutten på en episode, så kommer du fort inn igjen. ← Hun komer vel med: mannen truet med skillsmisse om hun ikke gikk til vennine å ba om unnskyldning. Hennes far ble rasende da han fikk tenkt seg om. vennina er dypt deprimert,men hun følte seg ikke pliktig til å dra for å be om unnskyldning. Mannen ville skilles og folket jaget henne fra bygden. Nå går hun blant fattige i Oslo, gravid......
Gjest Gjest_Brudeberta_* Skrevet 15. desember 2005 #108 Skrevet 15. desember 2005 Hun komer vel med: mannen truet med skillsmisse om hun ikke gikk til vennine å ba om unnskyldning. Hennes far ble rasende da han fikk tenkt seg om. vennina er dypt deprimert,men hun følte seg ikke pliktig til å dra for å be om unnskyldning. Mannen ville skilles og folket jaget henne fra bygden. Nå går hun blant fattige i Oslo, gravid...... ← He-he, måtte le av dette. Jeg velger å ikke tro på denne historien, helt til trådstarter svarer! Hvorfor gjør hun det ikke? Legger inn århundrets historie, også blir vi gående her som nysjerrige idioter. "Ha ha, tenk at de gikk på dette våset" tenker hun nå.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #109 Skrevet 15. desember 2005 Det er nok "dessverre" bare en tulle-historie. Rart hvor mange som har kommentert den, meg inkludert (nå)... men jeg har ikke lest hele den lange tråden... Gøy, trådstarter?
Rose Skrevet 16. desember 2005 #110 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Endret 16. desember 2005 av Rose
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #111 Skrevet 16. desember 2005 Enda en fjortis som har for lite å finne på.
Lourdes Skrevet 18. desember 2005 #112 Skrevet 18. desember 2005 Det er mulig mange kler seg "feil", men man sender da ikke folk hjem. ← Bruden må tydeligvis ha veeeldig dårlig selvtillit. Huff. At det går an. Venninnen kan jo faktisk ikke noe for at hun er pen! Lyseblå kjole høres dessuten ikke så ille ut med mindre den var veeeldig avslørende på en eller annen måte. Det er jo ganske naturlig at man pynter seg i et bryllup. Noen mennesker er vakrere enn andre. That's life. Håper bruden kommer med en god unnskyldning når hun kommer tilbake. Hadde det vært meg som hadde gjort noe sånt, hadde hele bryllupsreisen blitt ødelagt pga. dårlig samvittighet. Dette var en veldig uheldig situasjon.
Lourdes Skrevet 18. desember 2005 #113 Skrevet 18. desember 2005 oi! så ikke at denne tråden hadde så mange sider før nå jeg.. Jaja, venter spent på fortsettelsen.
Smashing Skrevet 18. desember 2005 #114 Skrevet 18. desember 2005 Oh maaaaaaaan er alt jeg har å si.. Jeg hadde ikke villet hatt så mye mer med den bruden å gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #115 Skrevet 20. desember 2005 Jeg tror helt ærlig pappa hadde kasta ut MEG jeg.... Så idiotisk kan man bare ikke oppføre seg og forvente at man skal bli respektert. Ja jeg kjenner flere bruder som har flippet ut i perioden før og under bryllupet, men dette er det verste jeg har hørt om. Selv om man er brud så trenger man ikke være en liten jævel også. Hadde jeg vært trådstaretern tror jeg at jeg hadde gått så lagt at jeg hadde gått fra bryllupet selv, mankan til hysteri av en brud skal man sikkert lete lenge etter. Og at trådstarter har tatt parti - JA SELVFØLGELIG! Det hadde jeg også gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå