Jayli Skrevet 30. november 2005 #81 Skrevet 30. november 2005 Herregud... går det virkelig an! Utrolig hva folk legger merke til egentlig, da jeg giftet meg i sommer var jeg så i skyene at jeg faktisk ikke la merke til hva folk hadde på seg. Brydd meg om det tror jeg heller ikke jeg ville brukt de verdifulle tiden på den dagen.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #82 Skrevet 30. november 2005 Det ligger vel noe i det at brudgommen også hadde hatt et godt øye til henne. Hun var tydeligvis også overbevist om at den pene kom i siste øyeblikk med vilje. ← Men hun så jo hvem han giftet seg med....Utrolig hva man kan få seg til å gjøre
Sheba Skrevet 4. desember 2005 #83 Skrevet 4. desember 2005 Ja,ikke sant. Og hvis det bare er et lite fnugg av sannhet i denne mildt sagt utrolige historien her, så levner jeg det nygifte brudeparet maks 2 år. Når noen går inn i et forhold med så ekstrem liten selvtillit, så må det - desverre - gå på trynet...Hvem i all verden er det som gifter seg med noen man - som i dette tilfellet - tydeligvis ikke stoler på? Skulle ikke jeg ha gjort... Til alle dere kommende bruder derute - vær så snill og ikke la prinsessedrømmen for en dag overskygge alt det som faktisk er viktig her i verden. At vi elsker hverandre. Gjør vi det, så er alt annet totalt betydningsløst. Og er man trygg, så kan vel alle ha på seg akkurat den kjolen de vil. Det er nemlig sånn at er du prinsesse, så kan du vel ha på deg akkurat hva du vil, og det kan alle andre og. Spiller ingen rolle - Du er prinsessa uansett! Ingen over, ingen ved siden!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #84 Skrevet 4. desember 2005 Huff og huff! Syns dette var mer trist enn sjokkerende. Og egentlig mest trist for bruden sin del. Javisst var hun urimelig som handlet slik. Men hun hadde sikkert grunn til å reagere litt. Hun stod sikkert og trippet og ventet nervøst på sine forsinkete veninner på en slik stor dag. Og hvis hun har en fortrengt sjalusi i fohold til den vakre veninnen og brudgommen i tillegg hadde et godt øye til henne...vel. Og hvis da hun er en sånn som hadde behov for å ha sin "prinsessedag"... Jeg syns hun kunne ha handler annerledes og gjort det litt mer diskrè. Og den vakre veninnen kunne også ha handlet annerledes; litt "primadonnanykker..?" Forsvinne resten av dagen og ikke ta telefonen er også ærlig talt en merkelig oppførsel. Og hun er nok klar over sitt flotte utseende og at hun mest sannsynlig ville få mye oppmerksomhet i en litt vel pyntet kjole. Og det at dere var forsinket er heller ikke riktig til en svært nær veninne sitt bryllup... Håper dette ikke ødelegger de gode vennskapene deres. Kanskje dere to som er utenom denne konflikten burde prøve å ikke ta parti og heller hjelpe til med å ordne opp. Har på følelsen at bruden angrer og har en heller laber bryllupstur. Spesielt hvis dette også førte til en konflikt med brudgommen.. Huff og huff; mye styr er dette ihvertfall. Og at det ble bygdesladder er nå helt forferdelig. Synes litt synd i bruden jeg selv om hun handlet litt merkelig. Det er hun som blir den som blir uglesett her høres det ut som; og uten at noen egentlig vet bakgrunnen til dette.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #85 Skrevet 4. desember 2005 Vil bare legge til brevet mitt ovenfor; da det virker som om jeg unnskylder bruden for oppførselen sin. Det var egentlig ikke det jeg mente. Men det virker som om hun har det ganske dårlig med seg selv og ikke er helt i balanse. Dessverre måtte dette komme frem på bryllupsdagen... Kanskje bl.a. pga MYE grums som ligger i relasjonen mellom veninnene. Hadde vært interessant å høre fortsettelsen fra trådstarter, hvoedan har bruden det nå?
Gjest kjellemann Skrevet 4. desember 2005 #86 Skrevet 4. desember 2005 Jeg var i et bryllup i fjor. brudens svoger var sett på som fam "sorte" får. Ikke fast jobb,bare løsarbeide og sosialhjelp innimellom. han brukte noe stoff. Gikk vel mest på hasj. Han er verdens snilleste gutt,men har hatt problemer i mage år. Søskene var veldig glade i han, og et veldig godt forhold til sin bror. bruden ga beskjed om at hvis han hadde tatt noe da han kom, så ville han bli jaget. Et umenneskelig krav til en person som har dette problemet. Fyren kom, var bedt kun til kaffen. Da så de at han hadde tatt noe. (antageig for i det hele tatt å klare å gjennomføre dette) De bestilte taxi til han. Adjø, du er ikke velkommen. Jeg var sjokkert. Stakkars foreldre som satt der. Så de så ned i bordet. Da sa jeg: hva om an var alkoholiker? kan tilføye at det aldri er noe bråk med han. Stille og rolig. bruden mistet glansen i mine øyne. Nei, ikke narkomane sammen med barn var begrunnelsen. Hvor mange er det ikke som er alkoholiker? Som er skjult. Man ser det ikke, hvor mange går ike på piller? man ser det ike. Jeg skammer meg på deres vegne. De selv drikker alkohol med småbarna til stede. Og de røyker inne med barna. Syns det er enda verre enn å a en "narkis" til kaffe. Enda et eksempel på hvordan folk med problemer og rus blir behandlet.
Ramy Skrevet 4. desember 2005 #87 Skrevet 4. desember 2005 Jeg ville vært stolt over at jeg hadde en så pen vennine jeg kunne vise frem. Så fikk familien til kjæresten, og vennene hans, sett at så pene og fine mennesker ville omgås med meg. Dessuten er det jeg som ville fått hovedfokuset den dagen uansett - det er jo jeg som var brura. At en vennine da fikk noenbeundrende blikk, kunne jeg fint klart å leve med. Tenk at hun pyntet seg slik for å feire meg og min respektive. Eneste "regelen" jeg har hørt, er at man ikke skal gå kledd helt hvitt. Og stakkars pappa....
Gjest Melk Skrevet 4. desember 2005 #88 Skrevet 4. desember 2005 (endret) De selv drikker alkohol med småbarna til stede. Og de røyker inne med barna. Syns det er enda verre enn å a en "narkis" til kaffe. Enda et eksempel på hvordan folk med problemer og rus blir behandlet. ← Min kusine dukket for sent opp (rett fra fest) i søsterens konfirmasjon (begge bodde hjemme) helt hinsides på piller av ett eller annet slag. Snill og hyggelig, ufattelig fnisete, pratet bare piss uten stopp og vandrer hvileløst rundt pga kunne ikke sitte i ro. Hun ble bedt om å gå å legge seg. Er dette også skamfull behandling? Synes du slik rusoppførsel også er helt ok, og bedre enn at det ble servert vin til maten? Endret 4. desember 2005 av Melk
iss Skrevet 4. desember 2005 #89 Skrevet 4. desember 2005 Jeg og lurer litt på hvordan bruden har håndtert dette i ettertid.....
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #90 Skrevet 4. desember 2005 Min kusine dukket for sent opp (rett fra fest) i søsterens konfirmasjon (begge bodde hjemme) helt hinsides på piller av ett eller annet slag. Snill og hyggelig, ufattelig fnisete, pratet bare piss uten stopp og vandrer hvileløst rundt pga kunne ikke sitte i ro. Hun ble bedt om å gå å legge seg. Er dette også skamfull behandling? Synes du slik rusoppførsel også er helt ok, og bedre enn at det ble servert vin til maten? ← Nei, hun tok fokuset vekk fra konfirmanten. Jeg skrev hvordan svoger til bruden var.Kan ikke sammenlignes. Når hun oppfører seg dårlig i forhold til konfirmanten, så var det på plass å få henne i seng
Gjest Bertine Skrevet 4. desember 2005 #91 Skrevet 4. desember 2005 Syns synd på pappa'n til brura eg, tenk så pinleg å måtte gå og sei noko slikt! Pappa'n min hadde nekta, han hadde sagt eg fekk ordne det sjøl om eg skulle vær så jævla smålig... ← Pappa hadde gitt meg en lekse om jeg hadde krevd noe sånt! Herlighet, det er for dumt. Det finnes ALLTID jenter som er penere enn oss!
RoseJenta Skrevet 5. desember 2005 #92 Skrevet 5. desember 2005 Er bare ett ord som dukker opp for meg i hvertfall: Bridezilla.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #93 Skrevet 7. desember 2005 Stakkars brud. Stakkars far. Stakkars brudgom. Stakkars venninde.
Annie Skrevet 8. desember 2005 #94 Skrevet 8. desember 2005 Er det sånn at stygge mennesker kan få lov til å ha pene kjoler, mens vakre mennesker må ha kjedelige kjoler de ikke kler slik at de ikke blir for pene? ← Godt spørsmål!!! Forferdelig historie. Hvordan kommer trådstarter å forholde seg til denne Bridezillaen når hun kommer hjem fra bryllupsreise?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #95 Skrevet 9. desember 2005 Imponerende patetisk. Skjønnheten ville antakelig overstålet bruden iført en fjøsdress med "Zetor" i gul skrift på ryggen. Der avslørte bruden seg som like stygg på innsiden som på utsiden. Stakkars mann, gir dem et par år jeg...
Gjest Betty Boop Skrevet 10. desember 2005 #96 Skrevet 10. desember 2005 Ja ja, det var det vennskapet. Skjønner godt at ikke venninnen dukket opp igjen. Hun må jo ha vært fullstendig knust. Tror faktisk ingen går i bryllup med den ideen å overstråle bruden. Det ville være fullstendig absurd. I det siste bryllupet jeg var i var bruden en normalt pen jente med mange flotte venninner på benkene nedover. Men et granatangrep kunne ikke ha fått brudgommen til å flytte fokuset fra bruden sin den dagen. Dersom bruden det er snakk om her var så usikker på brudgommen at det var en faktor i saken. Da skjønner ikke jeg hva de hadde i kirken å gjøre. Tror heller ikke at dette forholdet har så store muligheter til å overleve.
Mary77bgo Skrevet 11. desember 2005 #97 Skrevet 11. desember 2005 DÆVEN meg for en historie!!! Synes at det er rett og slett frekt å sende hjem en god venninne bare på grunn av at bruden synes at hun var alt for fin kledd!!! Bruden bør får hodet sitt sjekket!!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #98 Skrevet 11. desember 2005 Alle vet vel at man ikke skal gå i hvitt som gjest i bryllup, og kanskje var kjolen så lys blå at den grenset mot hvitt?? Uansett, hvem bryr seg vel om det annet enn de gamle tantene?? Og hvis bruden er så usikker på sin tilkomne, er det rart det ble noe bryllup i det hele tatt!!! Stakkars folk
Gjest bn Skrevet 12. desember 2005 #99 Skrevet 12. desember 2005 Ja, og hvordan har det endt. Kommer slutten av "filmen" snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå