AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hvilke typer klær bruker dere på babyene m atopisk eksem? legen sier at vi ikke bør bruke ull- men når jeg googler fremstår merinoull som løsningen .. Anonymkode: 3c663...3db
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvilke typer klær bruker dere på babyene m atopisk eksem? legen sier at vi ikke bør bruke ull- men når jeg googler fremstår merinoull som løsningen .. Anonymkode: 3c663...3db Vår tåler ikke merinoull. Bruker ull med bambus på innsiden eller bomull innerst og ull som mellomlag. Går mye i bambus hær. Anonymkode: a0964...e5a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Våre har ikke kunne ha ull mot huden. En skal også unngå mørkeblå klær. Anonymkode: c1788...223
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Bruker ikke ull mot huden. Vår tåler nå ulltøy sov har et annet stoff innerst mot huden, feks bomull eller bambus. Men bruker også fleece eller myk ull som mellomlag. Jeg er superkresen på ull selv, så akkurat der kjøper jeg kun det beste. Anonymkode: 60388...8c2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 På baby bruker vi bare bomull som innerklær. Inne er det nok. Når vi er ute tar vi ull utenpå vanlige klær, men passer på at baby ikke blir for varm, siden det irriterer huden. På barnehagebarn har vi brukt ullklær med et lag bomull eller bambus på innsiden, men bare på dager det er vått eller kaldt. Mellomlag ull, fordi mine barn tåler syntetiske klær dårlig, sikkert fordi det blir klamt. Heldigvis har min eldste fått sterkere hud med alderen, og kan nå bruke ull. Han må bare ikke bli varm, men det kjenner han selv. Anonymkode: 6e044...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå