AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Var på en veldig bra date i går og sendte han melding takk for i kveld når jeg kom hjem! Så avtalte vi ny date på fredag neste uke. Er det masete å sende noe sms i mellomtiden og hva skal man isåfall skrive uten at det blir for på? Eller best å bare ha is i magen og snakkes når vi har avtalt? Når begynner dere å sende meldinger med daten og hva slags meldinger? Gjelder sms ikke sosiale medier (som er litt lettere og mindre seriøst syns jeg) Anonymkode: 2ec67...8d0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Jeg pleier å ønske vedkommende en fin dag. Eller hvis jeg ser noe eller gjør noe som minner meg om noe vi snakket om på daten, så kan jeg fortelle han om det. F.eks snakket vi en gang om bøker. Da sendte jeg han en gang et bilde av en bok jeg leste en kveld, at den kunne jeg anbefale, og at jeg ønsker han en nydelig kveld videre. En annen gang sendte jeg han et bilde av det nydelige landskapet jeg gikk forbi på hjem fra handletur + noen små setninger rundt det. Synes det er fint med meldinger mellom de gangene man møtes. Men liker å holde dem vennlige, positive og litt tilbakeholden. Vil jo at de skal føle at jeg tenker på dem. Men trenger ikke melde hver dag, men dagen etterpå og kanskje litt til? Anonymkode: 1a83d...d93
Blåjojo Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Jeg hadde behov for å tekste hver dag. Ikke hele dagen, og ikke sånn at jeg forventet svar øyeblikkelig. Men koselig å bli litt kjent på den måten også. Snakket om filmer, bøker, mat, drikke, musikk, ferier, jobb osv.. Ble aldri fri for noe å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Huff har en morsom der. Filmet meg selv hoppe ut i ei elv men glemte å ta av brillene. Det var vel det han syntes var morsomst og huskes fortsatt etter 2 år🫣 Anonymkode: b0b0f...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå