Gå til innhold

Hvorfor har noen tagget ordet "FEIT" overalt i Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er poenget? Det står bare "FEIT", ikke noe mer.

Fatshaming?

Anonymkode: 04e04...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feit joint, feit lommebok, feit bankkonto, feit ræv, feit bil. 

Trenger ikke være negativt. 

I Oslo tagger noen I love rimjobs den er litt mer støtende og ekkel syns jeg 

Anonymkode: b785c...0f9

Skrevet

Synes det står WC over alt i Bergen jeg :vetikke: Uansett, en trenger ikke se spøkelser på høylys dag overalt selv om det nærmer seg halloween ts. Feit kan like gjerne være en posetiv karakteristikk som nevnt over. Å bli krenket over en tagging er vel lite næringsrikt igrunn.

Skrevet

Bergen har blitt en stygg by. 

Anonymkode: da10d...2ca

Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 17.9.2022 den 2.45):

Synes det står WC over alt i Bergen jeg :vetikke: Uansett, en trenger ikke se spøkelser på høylys dag overalt selv om det nærmer seg halloween ts. Feit kan like gjerne være en posetiv karakteristikk som nevnt over. Å bli krenket over en tagging er vel lite næringsrikt igrunn.

Bergen er litt som en wc

Anonymkode: cee74...6eb

Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 17.9.2022 den 2.45):

De er fordi de har bygget flere nye offentlige WC

Anonymkode: 04e04...858

Skrevet
On 9/17/2022 at 2:47 AM, AnonymBruker said:

Bergen har blitt en stygg by. 

Anonymkode: da10d...2ca

Må kanskje sitere noe jeg spøkefullt skrev i en annen tråd om Bergen:

Det er sikkert heller ikke lett å være ny her i Oslo, men man vet at man i det minste har kommet til en by. Flytter man derimot til Bergen, kan man mistenke at man ikke lenger er i live, og har havnet i skjærsilden.

Bergen er et sted man flykter fra, ikke et sted man drar til; de arme, ulykkelige sjelene som har havnet der, må føle seg som fluer som har blitt tatt til fange av en kjøttetende blomst, med den forskjell at man bytter ut blomsten med en paraply mestparten av året.

Dersom en bergenser får et glimt av solskinn, må det stakkars mennesket tro at dette er en eller annen skinnende engel; i Bergen er det regn som gjelder.

Anonymkode: e8cbd...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...