Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akkurat ferdig med en av de mest rørende bøkene jeg har lest, og tenkte å dele min erfaring med dere :)

Sitter faktisk og tørker tårer enda :grine:

Boken heter "IDAs DANS - en mors beretning", av Gunnhild Corwin..

En virkelig sterk og åpenhjertet bok hvor mor forteller om sin datters kreftsykdom. Ida var en vital og levende 18åring med livet foran seg, men kreften åt henne opp...

De av dere som likte "Veien til Karlsvogna" av Jon Magnus, vil garantert finne denne boka like rørende, ærlig og meningfull.

Det er godt en ikke vet hva morgendagen bringer...

CARPE DIEM, FOLKENS!!!

Jeg gir Gunnhild og hennes familie en real

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg har bare lest noen utdrag av denne boka, i ett blad, men ble like rørt som deg...

Gjest StoreSky
Skrevet

JEG blir rørt av å lese to første linjer til trådstarter jeg...

Skrevet

Gleder meg veldig til å lese denne boken. Har satt den opp på ønskelista til jul.

Skrevet

Takk for tipset, noterer den på ønskelista :)

Skrevet

Å nei.. jeg leste utdrag fra den i et ukeblad tidligere i år, og ble så trist. Når jeg så reklame for boken i et magasin i dag, begynte jeg å gråte bare av å se den... den orker jeg bare ikke å lese. :tristbla:

Skrevet

Og nå skulle jeg fortelle Liten om den, og da begynte jeg å gråte igjen... jeg gråt så jeg måtte ta en pause før jeg kunne fortsette å snakke med henne...

Nå ønsker hun seg den til jul da, så jeg får gå ut og kjøpe den...

Tror jeg er litt ustabil om dagen jeg.... pleier ikke å være sippeguri jeg egentlig..

Skrevet

Den boken har jeg lest - utrolig sterk opplevelse. Gråt mange ganger før jeg ble ferdig med den. Jeg føler vel at dette er en type bok alle mennesker burde lese, den får deg virkelig til å tenke over hvor mye menneskene rundt deg betyr. Håper aldri jeg må oppleve noe lignende selv :(

Skrevet

hmm.. nåken som veit kor eg kan finne den på nettet og kjøpe den der?

finne ikkje den nåken plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...