Gå til innhold

Hvorfor går kvinner med string, blondetruser og skinnyjeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil de seg så vondt?

Det er jo åpenbart ikke fordi det er komfortabelt. 

Anonymkode: 802f5...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å vise frem ræva si. Hva er nytt? Hvis du ikke liker / ønsker vise deg frem er det jo bare å tre på seg niqab'en.

Anonymkode: dd514...ce2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Fordi det er samfunnspress på det. Baggy bukser er "lesbete", bestemortruser er "70 talls usexy" osv. 

Synd at kvinner blir dømt nord og ned for å kle seg komfortabelt og droppe sminke. Jeg ble tatt for å være narkoman i byen en gang fordi jeg gikk i vide komfortable bukser og slapp genser. 

Bestemortruse bruker jeg alltid når jeg er singel og har lang genser over så man ikke ser kanten gjennom buksa men får virkelig høre det om jeg bruker det når jeg er med en mann eller til og med fra andre damer om trusekanten syns gjennom buksa 

Anonymkode: b30cd...b41

Skrevet

String og blonde undertøy er jo komfortabelt, etter min mening, og det er det ingen som ser. Føler meg vel når jeg har pent undertøy også :P Skinny jeans er en annen ting. Aldri brukt det, men noen ser kule ut i de. Man kler seg vel i det man føler seg bra i. Hovedmotivet er nok ikke for at man vil "vise ræva si" 😄 

Anonymkode: bbe42...087

• Nyttig 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet (endret)

Jeg bruker string nettopp fordi det er komfortabelt. Alle mine skinnyjeans er komfortable. 

Syns heller ikke blondetruser er ukomfortable, men de tåler dårlig på bli kokvasket.

Endret av Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi det er samfunnspress på det. Baggy bukser er "lesbete", bestemortruser er "70 talls usexy" osv. 

Synd at kvinner blir dømt nord og ned for å kle seg komfortabelt og droppe sminke. Jeg ble tatt for å være narkoman i byen en gang fordi jeg gikk i vide komfortable bukser og slapp genser. 

Bestemortruse bruker jeg alltid når jeg er singel og har lang genser over så man ikke ser kanten gjennom buksa men får virkelig høre det om jeg bruker det når jeg er med en mann eller til og med fra andre damer om trusekanten syns gjennom buksa 

Anonymkode: b30cd...b41

Ikke mye samfunnspress på skinnyjeans lengre gitt.  Det er ut og ingen under 25 bruker det lengre.  Jeg er 49 og har også sluttet å bruke de. Går ofte i baggy bukser, eller lesbete bukser. 🤣

Anonymkode: b6402...ae2

Skrevet

Ingen kvinner bruker "kvinner" i overskriften på et kvinneforum.

Var dette fredagsunderholdningen? 

Anonymkode: 46872...da6

Skrevet

String for at den ikke skal synes om jeg bruker tynne ting, men string med stretch er ikke ubehagelig. Blonder for å føle meg fin, for det gjør meg glad. Og skinnyjeans bruker jeg selv om det ikke er in lenger, bare fordi jeg elsker trange klær som omfavner meg, og som er gode å bruke når jeg trekker bena opp i stolen.

Anonymkode: 39ed4...46a

Skrevet (endret)

Jeg har ingen planer om å kjøpe meg vide bukser som slutter midt oppe på leggen og gå med dem så jeg ser ut som jeg går i en uformelig sekk. Jeg hater høyvannsbukser. Det kommer jeg aldri til å gå med. Det var in når jeg var 18 og jeg brukte det da, men nå er det gammelt nytt for meg og jeg hater dem! 🤢

Foreløbig bruker jeg skinnyjeansene mine fordi jeg liker dem best. Men jeg har begynt å se på jeans med rette ben, typ 501 Levis stilen. Den er jo in igjen nå, men der er heldigvis buksebena så lange som de skal være og slutter på ankelen!

Stringtruser har jeg ikke brukt på snart 20 år. Orker ikke. Føles urenslig å ha trusen dratt opp i rumpesprekken.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Tenker at folk får bruke det de vil😊 Personlig har jeg ikke brukt string siden ungdomstiden, for jeg syns det er blitt ukomfortabelt. Men jeg syns ikke det var ukomfortabelt før.

Anonymkode: 939e4...8d7

Skrevet

Enkelte rydder opp over alt, enten er det uhygienisk string, upraktisk skinny jeans, eller når verken uhygienisk eller upraktisk duger da kommer det nådeløse grusomt stygt eller rett og slett feil, som for tights.

Anonymkode: 610fe...e49

Skrevet

Jeg synes ikke det er ubehagelig og jeg føler meg fin.

Anonymkode: eac6d...83d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes ikke det er ubehagelig og jeg føler meg fin.

Anonymkode: eac6d...83d

Jeg synes det er flott på kvinner. Helt naturlig å bygge videre på det som er vakkert ved kvinnekroppen. Mye mer naturlig enn at menn bruker string, blondetruser og skinny jeans.

Anonymkode: 610fe...e49

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil de seg så vondt?

Det er jo åpenbart ikke fordi det er komfortabelt. 

Anonymkode: 802f5...6e3

Jeg synes både string og skinny jeans er veldig komfortabelt og det er derfor jeg går med det

Anonymkode: 0b81c...7a6

• Liker 3
Skrevet

Fordi det er fint og behagelig.

• Liker 1
Skrevet

Fordi det føles bra og er sexy

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Bruker string fordi jeg syns det er mer komfortabelt. Skinny jeans er også komfortabelt syns jeg. 

Skrevet

Syns ingen av delene er ubehagelig. String kjenner jeg ikke at jeg har på meg i det hele tatt. 

Det er en egen form for dumskap å tro at ens egne preferanser er fasit for resten av verden.

Anonymkode: 262a6...fdb

• Liker 3
Skrevet

Ukomfortabelt? Hvem sier det TS? 

Jeg går med stingtruser og skinnyjeans fordi det er fint, komfortabelt og jeg føler meg vel i det. 

Anonymkode: 3d514...878

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...