Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er på disse nettdating-sidene; pleier dere svare alle som tar kontakt? Jeg har hittil gjort det for å være høflig, men syns det er så dumt å bruke energi på å sende meldinger fram og tilbake noen dager når jeg vet at jeg aldri blir interessert i de aktuelle mennene. Jeg vil ikke avvise i første melding heller.. men er det da bedre å ikke svare i det hele tatt? Hva pleier folk gjøre?

Anonymkode: aad6c...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel bare si at man ikke er interessert etter et par meldinger? Skader ikke å være høflig, men man trenger jo heller ikke å holde på i flere dager. 

Anonymkode: 4cac7...553

• Liker 1
Skrevet

Nei bare de jeg er intr i 

Anonymkode: 17758...ebe

Skrevet

Svarer de fleste, men det spørs jo litt hva de skriver. Det er ikke alltid jeg gidder å reagere på en litt slunken profil og førstemelding av typen "hei". 

Anonymkode: 1e4f3...c89

Skrevet

Jeg synes det er bedre å ikke svare om du er helt sikker på at du ikke er interessert.  Sånn som du holder på nå i flere dager med folk, så kaster du jo rett og slett bort tiden til folk og gir dem falske forhåpninger.  

Anonymkode: 2aacb...b78

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes det er bedre å ikke svare om du er helt sikker på at du ikke er interessert.  Sånn som du holder på nå i flere dager med folk, så kaster du jo rett og slett bort tiden til folk og gir dem falske forhåpninger.  

Anonymkode: 2aacb...b78

Ja jeg tenker jo det jeg også. Syns det er vanskelig å avvise folk med én gang, etter et par dager kan jeg jo skrive at jeg ikke føler det er noen bra match, men det går jo ikke an å skrive etter første melding. Så ja, kanskje like greit å droppe å svare helt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Svarer de fleste, men det spørs jo litt hva de skriver. Det er ikke alltid jeg gidder å reagere på en litt slunken profil og førstemelding av typen "hei". 

Anonymkode: 1e4f3...c89

Enig i at disse «hei»- meldingene er ganske lunkne. De skriver nok «hei» til masse folk i håp om at noen svarer..? Legger merke til at flere av disse ikke er innom profilen min først en gang.. Da er det iallefall ok å la være å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...