Gå til innhold

Kvinner - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går din grense til antall sexpartnere han har hatt - i forhold til menn du vurderer et seriøst forhold til?

Anonymkode: 66433...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe spesifikt tall. Jeg spør om tidligere relasjoner, uten å nevne antall. Det er positivt om han har klart å opprettholde seriøse, langvarige forhold tidligere. En som er uerfaren, eller har kun vært ute på vift er jeg derimot skeptisk til.

• Nyttig 2
Skrevet

0. Er viktig for meg at en mann er jomfru.

Anonymkode: e2516...643

• Liker 4
Skrevet

Helt irrelevant. Antal sexpartnere er ikke noe jeg har noe med eller som påvirker vårt forhold.

Skrevet

Hvor få er akseptabelt er vel et mer relevant spørsmål for kvinner 

Anonymkode: 7b5d6...7e2

Skrevet

Så få som mulig. Vil helst ha en mann som ligner meg selv, som ikke vil ha tilfeldig sex, etc. 

Anonymkode: deceb...1c3

• Liker 8
Skrevet

Jeg spør ikke om antall partnere, det har jeg ingen interesse av å vite. Så svaret er at jeg har ikke noe tall. 

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg har ikke noe eksakt tall jeg går etter, men få er bedre enn å ha ligget med veldig mange. Det sier noe om at han er ganske så annerledes enn det jeg er, men forventer jo ikke akkurat at en mann på min alder har vært munk heller da.

Men for min del kan han være jomfru egentlig. Det viktigste er at vi har kjemi og at vi passer sammen. Et høyt antall sexpartnere som hovedsakelig har vært ons gjør ikke nødvendigvis en mann til en bedre sexpartner og det er vel bare andre menn som synes at det å ha ligget med veldig mange er et tegn på høy status.

Samtidig så spør jeg ikke om det siden jeg ikke har lyst til å vite det, men om det er mange så kan det være at det kommer frem på andre måter.

Skrevet

Er mannen hyggelig og behandler meg og andre bra, så betyr det lite. 
En kjent sak at damer oppgir færre og menn flere, ved slike spørsmål uansett. 

Anonymkode: 5684a...8eb

Skrevet

Bryr meg ikke om antallet. Få eller mange, det viktigste for meg er at mannen er trygg nok på seg selv seksuelt til at det kan være dialog om det seksuelle, og et lekent sexliv. Menn som ikke er trygge på seg selv seksuelt er etter min erfaring vanskelig å få til dialog om det seksuelle med, fordi de tar seg så nær av absolutt alt. Menn med seksuell selvtillit har ikke problemer med å snakke om sex eller få meldinger om hva man ønsker og trenger mer/mindre av. 

Anonymkode: d4402...b03

• Liker 2
Skrevet

Kunne ikke brydd meg men øvelse gjør mester så jeg har merket stor forskjell på kvaliteten på sexen på de som har ligget med mange hundre og de som har ligget med fem

Anonymkode: 50f6e...be4

Skrevet

Ingen har noe med fortiden til andre å gjøre. De fleste pynter på antallet uansett.

10 eller 100, who cares.

Anonymkode: 97de4...a15

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke om antallet. Få eller mange, det viktigste for meg er at mannen er trygg nok på seg selv seksuelt til at det kan være dialog om det seksuelle, og et lekent sexliv. Menn som ikke er trygge på seg selv seksuelt er etter min erfaring vanskelig å få til dialog om det seksuelle med, fordi de tar seg så nær av absolutt alt. Menn med seksuell selvtillit har ikke problemer med å snakke om sex eller få meldinger om hva man ønsker og trenger mer/mindre av. 

Seksuell selvtillit utelukker ikke seksuell sjalusi. Jeg har selv hatt en del partnere. Ikke spesielt stolt av antallet - det bare skjedde. Han jeg var sammen med sist var fantastisk i sengen. Men han hatet at jeg hadde hatt mange før det gikk meg helt på nervene. Synd det måtte gi slipp for det er det beste jeg har hatt

Min aktuelle kan x antall før meg - bryr meg ikke så lenge han er eksklusiv for meg og like god som den forrige helst

Anonymkode: 0db4c...04e

Skrevet

Ikke interessert i en mann som har ligget mye rundt siden jeg selv ikke er typen som ligger rundt.

Anonymkode: c99a6...0fd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Seksuell selvtillit utelukker ikke seksuell sjalusi. Jeg har selv hatt en del partnere. Ikke spesielt stolt av antallet - det bare skjedde. Han jeg var sammen med sist var fantastisk i sengen. Men han hatet at jeg hadde hatt mange før det gikk meg helt på nervene. Synd det måtte gi slipp for det er det beste jeg har hatt

Min aktuelle kan x antall før meg - bryr meg ikke så lenge han er eksklusiv for meg og like god som den forrige helst

Anonymkode: 0db4c...04e

Ok, men jeg ville ikke kalt det seksuell selvtillit. Da var han bare god i senga, men manglet seksuell selvtillit. 

Jeg slo fast da jeg var 25 år at slikt tull orket jeg ikke mer av. Som nevnt har ikke antall tidligere partnere betydd noe for meg, men jeg mistet etter det interessen fort dersom de ikke hadde seksuell selvtillit. Som din eks. Hadde brukt nok tid på menn jeg ikke kunne kommunisere skikkelig med om sex, fordi de tok seg nær av alt mulig, og derfor gjorde dialog vanskelig/umulig. 

Det er en trygghet som er personlig, ikke basert på antall partnere, jeg ville ha. Min første kjæreste hadde slik trygghet selv om jeg var partner nr 2. Vi var for unge til at det ble oss, men etter ham fulgte flere menn, inkludert langvarige forhold, med menn som ikke hadde slik trygghet, og hvor dialog om sex derfor ble vanskelig/umulig. 

Endte opp med partner som har slik trygghet (ganske naturlig, siden jeg dumpet andre uten fra jeg bestemte meg for at jeg ikke ville leve med å ikke kunne ha dialog om sex), og han har hatt mange partnere. Likevel, av de to jeg har vært med som har hatt slik seksuell selvtillit hadde altså en av dem få partnere og den andre mange, så antall partnere er nok ikke det avgjørende for dette. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor går din grense til antall sexpartnere han har hatt - i forhold til menn du vurderer et seriøst forhold til?

Bryr meg overhode ikke om antall. Er fullstendig likegyldig til det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så få som mulig. Vil helst ha en mann som ligner meg selv, som ikke vil ha tilfeldig sex, etc. 

Anonymkode: deceb...1c3

Enig. Vil ikke ha en som har pult ny dame hver helg i årevis.

Anonymkode: 2879a...885

• Liker 4
Skrevet
Sophie-Ann skrev (1 time siden):

Bryr meg overhode ikke om antall. Er fullstendig likegyldig til det

Med den holdningen så er det ikke rart man forblir singel.

Anonymkode: c99a6...0fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke et konkret tall, så lenge det er under 10 ish. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 4ed76...943

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kunne ikke brydd meg men øvelse gjør mester så jeg har merket stor forskjell på kvaliteten på sexen på de som har ligget med mange hundre og de som har ligget med fem

Anonymkode: 50f6e...be4

Jeg tør påstå at 100 samleier med samme person gir mer kompetanse enn en som har ligget med 100 ulike mennesker. Om jeg hadde møtt en person (på min alder, 41) som aldri har hatt et forhold over noe tid, ville det vært mye viktigere for meg å finne ut hvorfor, enn om en person har ligget med 4 eller 40 partnere. Hvis jeg skal ønske meg noe, vil det være en person som har hatt meningsfylte forhold med kvinner han sier gode ting om i dag, selv om de er ferdige med hverandre, men som også har vært singel i perioder, der han har hatt et sexliv, selv om han ikke har hatt en fast partner.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...