AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Min sønn går på toppidrett og fikk en smell i ryggen på fotballbanen for to uker siden, og har ikke vært på trening siden. Fysioterapeuten på skolen visste ikke hva det var med ryggen, og mumlet at kanskje mr var lurt å ta, men da må vi til fastlegen først for henvisning og han har to ukers ventetid og tiden går. Kiropraktor eller manuellterapeut kan jo både manipulere ledd og henvise videre, men vet ikke hvem som er dyktige her i byen. Noen tips? Anonymkode: bf64c...732
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Det første som poppet opp i hodet mitt var Idrettsmedisinsk avdeling på Brann stadion. Hvis ikke de har spisskompetansen så vet ikke jeg. Anonymkode: 84dfb...54a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Meg over igjen, kan jo være han har noe forsikring via eget idrettslag som kan dekke dette, evt at det bør meldes inn der iallefall. Anonymkode: 84dfb...54a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Eller skolen, som hvis jeg hadde lest skikkelig hadde fått med meg Anonymkode: 84dfb...54a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Eller skolen, som hvis jeg hadde lest skikkelig hadde fått med meg A tsnonymkode: 84dfb...54a Skal sjekke 👌 Ts Anonymkode: bf64c...732
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Manuellterapaut Frode på Turbo/barnas fysioterapi i Solheimsviken anbefales på det varmeste. Ellers så har du kiropraktor Steinar Forshei på Lagunen som er en dyktig fyr. Anonymkode: 93d83...e11 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Atlasklinikken! Anbefales på det sterkeste og brukes (helt tilfeldig uten at vi var klr over det) av samtlige jeg kjenner. De er svært kompetente og hyggelige, og viser at de ikke er motiverte av økonomisk vinning men av å hjelpe og gjør kun det som trengs uten å melke deg for penger, det er det flere kiropraktorer/fysioer som m dessverre gjør. Anonymkode: 82f6a...df5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Atlasklinikken! Anbefales på det sterkeste og brukes (helt tilfeldig uten at vi var klr over det) av samtlige jeg kjenner. De er svært kompetente og hyggelige, og viser at de ikke er motiverte av økonomisk vinning men av å hjelpe og gjør kun det som trengs uten å melke deg for penger, det er det flere kiropraktorer/fysioer som m dessverre gjør. Anonymkode: 82f6a...df5 Hva koster en time hos kiropraktor der? Ts Anonymkode: bf64c...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå