AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Jeg var syk, jeg måtte på legevakta. Han var ute med kompiser og lot meg vente på han. Han dro hjem å spilte isteenfor å hjelpe meg med barnet vår når jeg var syk og klarte så vidt å passe på meg selv. Måtte be moren min om å kjøre i 3 timer å hente oss seint på kvelden, for jeg klarte ikke å passe på hen alene. Jeg slet litt med meg selv, og gikk inn i en ny depresjon fase, og alt jeg trengte var han men han ville ha pause. Han dro på fest med kompiser til noen jenter som de ikke kjente, under «pausen» hans. Jeg fikk betennelse på bryste som ikke ville gro, og vi fryktet for at det kunne være kreft, men da jeg skulle videre til undersøkelse, så hadde han ikke tid til å kjøre fordi han skulle være med kompisen på kjøpesenteret. Vi begynte å krangle av noe bagatell, og han dro på fest. Jeg drar til han midt på natta fordi han ikke vil ta telefonen fordi han var trøtt. Jeg fryktet for at han var sur på meg eller var med en annen. Jeg finner på telefonen hans at han har snakket med to jenter. Som han ikke husker at han gjorde. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke lengre, jeg er så mett av alt. Jeg føler meg som null for han når det er noe mellom oss. Jeg sliter så mye nå og har bestilt meg psykolog time. Anonymkode: 5042b...1ed
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Det hadde jeg ikke giddi å finne meg i. Anonymkode: 0dc52...15a 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Han driter i deg så drit i han! Anonymkode: 47c33...df6 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Ja, du gir for mange sjanser. Han trenger jo ikke skjerpe seg hvis han ønsker å beholde deg, for du tillater alt han gjør. Anonymkode: 10040...e15 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 Du er verdt så mye mer enn det der.. Er du syk og trenger hjelp, så skal han slippe alt han har i hendene og komme å hjelpe - og motsatt! Hørest ut som en skikkelig slask som kun tenker på seg selv.. Nei, du fortjener mye bedre enn det der.. Anonymkode: aaa7f...f3c 1
Cunninlyngusts Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Han er en dust, og du høres veldig slitsom ut.. Mulig det er trigget av hans oppførsel, høres ikke ut som et sunt forhold uansett.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Jeg hadde gått allerede hvis jeg måtte akutt på legevakta, kjæresten hadde fri og likevel ikke var der for meg. Man må jo kunne stole på hverandre. Anonymkode: 5be00...1b9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Skrevet 16. september 2022 Du fortjener bedre behandling enn det der 💕 Anonymkode: 810fb...367
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 Du virker litt sånn her, du Anonymkode: 3af11...168
PM75 Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 Du er ikke sammen med en mann, du er sammen med en guttunge som ikke burde ha stiftet familie.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 Cunninlyngusts skrev (11 timer siden): Han er en dust, og du høres veldig slitsom ut.. Mulig det er trigget av hans oppførsel, høres ikke ut som et sunt forhold uansett. Hvordan høres jeg slitsom ut? ts Anonymkode: 5042b...1ed
Aureka Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 (endret) Det høres ut som om dere har et barn sammen? Selvfølgelig er ikke en sånn oppførsel greit. Han behandler deg ikke bra! Håper du kommer deg vekk og bryter med denne mannen. Og håper du tenker deg nøye om før du eventuelt velger far til dine fremtidige barn. Endret 17. september 2022 av Aureka
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 Dere har barn sammen, men bor ikke sammen? Er dere rusmisbrukere? Anonymkode: 2ad37...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå