AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Håper det er noen sykepleiere eller annet helsepersonell på kg. Etter et Google-søk så finner jeg delte meninger. 12-åringen min har sprøyteskrekk og skal ta HPV-vaksine neste uke. Kan vi påføre EMLA-krem på overarmene før HPV-vaksine? Vi har brukt det før blodprøver, men vet ikke om det blir annerledes når det er snakk om vaksinering? Anonymkode: ab943...c70
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Ja, det kan du. Anonymkode: 6ebce...8ba
Djungelvrål Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Du må gjerne ta det på med det funker kun i øvre hudlag og ikke i vev/fett/muskler. Så man kjenner likevel stikket godt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Du må gjerne ta det på med det funker kun i øvre hudlag og ikke i vev/fett/muskler. Så man kjenner likevel stikket godt. HI her. Jeg tenker at hvis vi kan ta det på i det hele tatt, så roer det barnet i det minste 😊 Stikker er jo over på null komma niks, så før hun rekker å reagere på at kremen evt ikke virker, så er vaksineringen over 😂 Anonymkode: ab943...c70
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): HI her. Jeg tenker at hvis vi kan ta det på i det hele tatt, så roer det barnet i det minste 😊 Stikker er jo over på null komma niks, så før hun rekker å reagere på at kremen evt ikke virker, så er vaksineringen over 😂 Anonymkode: ab943...c70 Ja, tenker at det er tanken på nålen som skremmer. Og så gjør det ikke så vondt likevel. Meg det har de dessverre glemt til neste gang 😕 Anonymkode: 00ff5...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå