FurryKvinne Skrevet 16. september 2022 #1 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Hvilke løsninger kan jeg fortsatt gjøre for å bli kvitt uflaks fra et knust speil hvis jeg gjør det litt for sent etter noen få dager? Jeg har knust omtrent to speil i de ni siste årene som Jeg har knust omtrent to speil i de ni siste årene som sannsynligvis kan være derfor håret mitt har vært kort og tynt i ni år nå nå og ikke noe Amerika ferie for meg ennå engang. Men mins går med en firkløver smykke nå. Endret 16. september 2022 av FurryKvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Del Skrevet 16. september 2022 Hahaha! Anonymkode: b53c8...b66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 16. september 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha! Anonymkode: b53c8...b66 Det der er ikke morsomt og jeg spøker ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Del Skrevet 16. september 2022 Kaste en klype havsalt over venstre skulder med høyre hånd mens du står på ett ben og bruker venstre hånd til å holde på høyre øre med tommel og nesa med pekefinger mens du sier ja vi elsker baklengs. Anonymkode: 2f73a...ac8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg har hørt at man må løpe rundt huset tre ganger en vei helt naken, for så å snu og løpe andre veien igjen i tre runder. Hvis glassene på huset ikke knuses så er du good to go. Så må man gi huset en velsignelse hver gang man entrer huset i 3 dager etterpå. Anonymkode: 71880...1fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 16. september 2022 #6 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt at man må løpe rundt huset tre ganger en vei helt naken, for så å snu og løpe andre veien igjen i tre runder. Hvis glassene på huset ikke knuses så er du good to go. Så må man gi huset en velsignelse hver gang man entrer huset i 3 dager etterpå. Anonymkode: 71880...1fe Må det ikke være under årets første nymåne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 16. september 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kaste en klype havsalt over venstre skulder med høyre hånd mens du står på ett ben og bruker venstre hånd til å holde på høyre øre med tommel og nesa med pekefinger mens du sier ja vi elsker baklengs. Anonymkode: 2f73a...ac8 Hva med en firkløver smykke og jeg har akkurat begynt å gå med en nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 16. september 2022 #8 Del Skrevet 16. september 2022 Gjør noe som gir deg god karma 😊 God karma trosser alt! Grunnen til tynt/kort hår kan vær pga gener og/eller stress/vitaminmangel/osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Del Skrevet 16. september 2022 Viktualia skrev (3 minutter siden): Må det ikke være under årets første nymåne? Helst, men det er egentlig ikke så viktig. Indre tanker har mye å si og de gjør jobben når man løper rundt huset naken. Anonymkode: 71880...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. september 2022 #10 Del Skrevet 16. september 2022 Hva gjør du med engang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 16. september 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 16. september 2022 Kenelz skrev (1 minutt siden): Gjør noe som gir deg god karma 😊 God karma trosser alt! Grunnen til tynt/kort hår kan vær pga gener og/eller stress/vitaminmangel/osv. Jeg har ingen vitaminmangel, tar en trykt medisin fra en lege som skal stresse meg og begynt nå å gå med en firkløver smykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 16. september 2022 #12 Del Skrevet 16. september 2022 Ja, altså, vår kjære sjaman tar gjerne pengene dine for en amulett eller ni du sikkert kan ha som et halsbånd. Ellers vil jeg bedyre deg til å ta det med knusende ro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 16. september 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 16. september 2022 Flintis skrev (9 minutter siden): Hva gjør du med engang da? Hva slags spørsmål er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. september 2022 #14 Del Skrevet 16. september 2022 FurryKvinne skrev (1 time siden): Hva slags spørsmål er det? De virket som du hadde oppskriften på hva du skal gjøre umiddelbart etter du knuser et speil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå