AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hei, Jeg er alene med min datter som blir 11. Det var planlagt barnebursdag på selve dagen men nå må det utsettes da hun er syk. Jeg har veldig lyst å gjøre denne dagen hyggelig for henne selv om det ikke blir esøk av verken venner eller familie. Har dere noen gode forslag til hva jeg kan finne på for henne? Dette er det jeg har foreløbig: - Hun bestemmer hva hun vil ha til middag. - Har hun fått matlysten igjen så blir det en deilig dessert. - Kaken hun har ønsket seg til bursdagen skal jeg selvsagt bake. - Brus og godteri er en selvfølge. Anonymkode: 4b45b...3fa
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Lag "kosefort" i sofaen med masse pledd å puter, å andre koselige greier, tenn litt lys for god stemning, sett på koselige filmer, ha godis til henne, og selvsagt noen fine pakker. god bedring til 11åringen Anonymkode: 04a7a...7d4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 Ha et utvalg av mat hun liker tilgjengelig. Og server det hun ønsker, uansett når på dagen det er. Ikke noe press i form av at "favorittmiddagen er kjøpt inn". Den kan hun heller spare til en dag hun har matlyst. Ellers sofa-dag, som ab over meg foreslår. Anonymkode: e2b43...523 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Brettspill, en ny bok til høytlesing og en film❤️ Anonymkode: 49b7b...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå