AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Skrevet 16. september 2022 Hei! Er det noen her som har en samboer/kjæreste/gift med en som jobber offshore eller borte i perioder, som kan gi meg deres beste tips til hvordan jeg skal overleve/tenke positivt den første måneden før jeg blir vant med det? Jeg har dårlig erfaring med avstandsforhold osv fra før av, og dette er noe han vet (han sa han ikke trengte å dra hvis det ble for vanskelig for meg, men selvfølgelig skal jeg ikke stoppe han i å realisere drømmene sine! Det hadde jeg ALDRI gjort) Men ja, jeg sliter litt med at det er hele 4 uker til jeg ser han igjen.. Og jeg vil heller ikke plage han med at jeg sliter og gi han noe som helst dårlig samvittighet, for det skal han ikke ha. Han er den nærmeste min, min aller beste venn og den jeg sier ALT til (og han til meg), men jeg vil ikke at «det» skal være samtaleemne når vi kommer til å få snakket så lite sammen nå når han er ute. Jeg vet, jeg må klare å være selvstendig og «jeg klarte jo å leve uten han før vi ble sammen, blablabla..» men realiteten er at jeg savner han grusomt mye allerede og jeg syns hele greia er vanskelig. Det er så tomt hjemme.. ingen å komme hjem til etter jobb osv. Ja, jeg har venner og familie - men det hjelper ikke akkurat nå. Så ja.. noen som har noen tips til hvordan jeg kan tenke annerledes? Eller komme med noen tips de selv kunne ønske at de fikk når de havnet i samme situasjon? Jeg vil jo at dette skal fungere🙈 Anonymkode: f2d2a...4cb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Er han borte i 4 uker? Min er borte i 2 uker, så 4 uker fri Dette styrker forholdet pga man har tid fra hverandre...gleder meg så sinnsykt når han kommer hjem. Sexlysten også er helt på topp når han kommer hjem pga lite sex Alle har godt av tid fra hverandre, det styrker faktisk forhold! Tid til seg selv, styrer meg selv når han er borte. Jeg er trofast, ville aldri vært utro. Føler meg trygg på han også. Anonymkode: fcca8...3de 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er han borte i 4 uker? Min er borte i 2 uker, så 4 uker fri Dette styrker forholdet pga man har tid fra hverandre...gleder meg så sinnsykt når han kommer hjem. Sexlysten også er helt på topp når han kommer hjem pga lite sex Alle har godt av tid fra hverandre, det styrker faktisk forhold! Tid til seg selv, styrer meg selv når han er borte. Jeg er trofast, ville aldri vært utro. Føler meg trygg på han også. Anonymkode: fcca8...3de Jupp - 4 uker på og 4 uker fri.. Ja, det er veldig viktig å være trygg på hverandre. Jeg kommer heller aldri til å være utro - aldri i livet. Jeg håper (og tror) at han tenker på samme måte, men han har vel strengt tatt svært få muligheter til å i det hele tatt være utro når han er ombord på et skip med lite tilgang på damer i 4 uker🤔 Anonymkode: f2d2a...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå