Gå til innhold

Finner ikke favorittmaskaraen min noe sted... L’Oreal Paris Double Extension

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den???😔 Jeg er så glad i den. Enkel å fjerne med vann, og sitter som støpt ellers.

• Hjerte 1
Skrevet

Å nei! Jeg liker også den så godt! 

Anonymkode: a70cc...551

Skrevet
Kaneel skrev (2 timer siden):

Det er fordi den er ute av produksjon. Den vannfaste air maskaraen dems har samme tube maskara effekt om det er det du liker med den https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/oyesminke/mascara/mega-volume-air-mascara-waterproof-black?gclid=Cj0KCQjwvZCZBhCiARIsAPXbajv2l35579vwTKB9zTztFBKvo9k8J5sa03-MLqZWevfRBMdRWXtsAsUaAk-SEALw_wcB

Jeg kan virkelig anbefale denne!! Fant denne da jeg ville finne en billig erstatning for Volume de Chanel 👍

Anonymkode: 29854...4bb

Skrevet
anonymius1 skrev (6 timer siden):

Er den???😔 Jeg er så glad i den. Enkel å fjerne med vann, og sitter som støpt ellers.

Da vil du like air maskaraen også

Skrevet

Da vil du like air maskaraen også

Fjernes den med bare vann den også?

• Nyttig 1
Skrevet
anonymius1 skrev (45 minutter siden):

Fjernes den med bare vann den også?

Ja på akkurat samme måte som dobbel, de føls helt like når funfjerner dem, de er begge to hva man kaller tube maskara, virker som det er det du å foretrekker

Skrevet
Kaneel skrev (33 minutter siden):

Ja på akkurat samme måte som dobbel, de føls helt like når funfjerner dem, de er begge to hva man kaller tube maskara, virker som det er det du å foretrekker

Tusen hjertelig takk for svar! Da skal jeg teste den🥰

• Nyttig 1
Skrevet
Kaneel skrev (21 timer siden):

Hva betyr egentlig tube maskara forresten?😜

Skrevet
anonymius1 skrev (12 minutter siden):

Hva betyr egentlig tube maskara forresten?😜

Det er måten du fjerner dem med varmt vann, og de er vannfaste ellers, de legger seg som tuner rundt vippene vet ikke hvorfor de kaller det det ellers men genialt konsept 

• Nyttig 1
Skrevet

Clinique har også en slik maskara som sitter bra og fjernes med varmt vann😊 brukte den L’Oréal før jeg også, nå bruker jeg bare Clinique sin. 

Anonymkode: 4cbbb...abd

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Clinique har også en slik maskara som sitter bra og fjernes med varmt vann😊 brukte den L’Oréal før jeg også, nå bruker jeg bare Clinique sin. 

Anonymkode: 4cbbb...abd

Hvilken fra Clinique ? :) 

Skrevet

Det er måten du fjerner dem med varmt vann, og de er vannfaste ellers, de legger seg som tuner rundt vippene vet ikke hvorfor de kaller det det ellers men genialt konsept 

Tusen takk for god beskrivelse 😍

Skrevet

Jeg bruker også Clinique sin. Sitter som støpt enda jeg bruker mye øyedråper. Og har kjøpt Vatn fra Idun, skal prøve den en dag. 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (10 timer siden):

Jeg bruker også Clinique sin. Sitter som støpt enda jeg bruker mye øyedråper. Og har kjøpt Vatn fra Idun, skal prøve den en dag. 

Hvilken maskara fra Clinique er tubemaskara? 

Skrevet (endret)
Kaneel skrev (1 time siden):

Takk, fir den bra med volum?

Helt seriøst, jeg er ikke så imponert. Ikke i det hele tatt. Men jeg tåler så lite av produkter rundt øynene, og bruker så mye øyedråper, at jeg kan ikke bruke vanlig mascara som løser seg opp. Det må være sånn som sitter som støpt helt til jeg bruker varmtvann. Men imponert over hverken volum eller lengde er jeg ikke 😞 

Skal prøve den fra Idun en dag, har kjøpt den. Må bare vente litt, fikk en reaksjon da jeg testa en eyeliner i går. Så nå ser jeg ut som en zombie. 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Hjerte 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 18.9.2022 den 15.41):

Helt seriøst, jeg er ikke så imponert. Ikke i det hele tatt. Men jeg tåler så lite av produkter rundt øynene, og bruker så mye øyedråper, at jeg kan ikke bruke vanlig mascara som løser seg opp. Det må være sånn som sitter som støpt helt til jeg bruker varmtvann. Men imponert over hverken volum eller lengde er jeg ikke 😞 

Skal prøve den fra Idun en dag, har kjøpt den. Må bare vente litt, fikk en reaksjon da jeg testa en eyeliner i går. Så nå ser jeg ut som en zombie. 

Har Idun en tubemascara? Hvilken? ☺️

Anonymkode: 6c113...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...